تعداد سهمیه های تحصیلی اتباع تاجیکستان در دانشگاه های روسیه برای سال تحصیلی 2023-2024 به یک هزار نفر افزایش یافت – اخبار تاجیکستان

پاول شوتسوف معاون رئیس روسوترودنیچستوو روز شنبه به تاس گفت: تعداد محل های سهمیه تحصیل شهروندان تاجیکستان در دانشگاه های روسیه برای سال تحصیلی 2023-2024 از 902 به 1000 افزایش یافته است.

“رهبری Rossotrudnichestvo، در پی نتایج دیدارها و رایزنی ها با رهبری وزارت آموزش و پرورش تاجیکستان، رایزنی با همکاران روسی، با سفیر روسیه در جمهوری و همچنین مطابق با خواست امامعلی رئیس جمهور تاجیکستان. رحمان تصمیم گرفت مکان های سهمیه ای اضافی را به جمهوری تاجیکستان اختصاص دهد. شوتسوف که نمایشگاه بین المللی “آموزش روسیه-بلاروس” را افتتاح کرد، گفت: این تعداد به 1000 سهمیه افزایش یافته است. تاجیکستان”.

وی تصریح کرد: این مکان ها برای سال تحصیلی 2023-2024 اختصاص یافته بود که قبلاً 902 مکان برای آن در نظر گرفته شده بود.

کمپین سهمیه بندی آموزشی در روسیه بر اساس فرمانی که در سال 2013 در روسیه صادر شد در تاجیکستان انجام می شود. علاوه بر این، دانشگاه روسی-تاجیکی (اسلاوونی)، شعبه های دانشگاه دولتی مسکو. M.V. Lomonosov، دانشگاه ملی فناوری تحقیقاتی “MISiS” و دانشگاه ملی تحقیقاتی “MPEI”. در مجموع بیش از 30000 دانشجوی تاجیک در دانشگاه های روسیه تحصیل می کنند.