جانی دپ «بخشیده» در کن به گریه افتاد

جانی دپ «بخشیده» در کن به گریه افتاد

جانی دپ در کن گریه کرد و در آنجا هفت دقیقه مورد تشویق قرار گرفت

جانی دپ ستاره هالیوود در افتتاحیه جشنواره فیلم کن نتوانست احساسات خود را مهار کند، جایی که برای اولین بار پس از چندین سال عشق بی حد و حصر مردم را به یاد آورد. این بازیگر در مراسم اکران فیلم «ژان دوباری» که افتتاحیه جشنواره بود، حضور داشت. در این فیلم، دپ نقش پادشاه لوئیس پانزدهم فرانسه را بازی کرد، این نقش اولین کار مهم او از زمان آغاز روند طلاق با هنرپیشه آمبر هرد بود. در پایان ، اتهامات رسوایی زن تأیید نشد ، اما برای چندین سال دپ “لغو” شد – دیگر پروژه های جدی به او پیشنهاد نشد ، صنعت شروع به دوری کرد ، مطبوعات مقالات بحث برانگیز متعددی را منتشر کردند.

سال گذشته، دپ در دادگاهی علیه هرد برنده شد و شهرت خود را به عنوان یک مرد شجاع که دست خود را به روی یک زن بلند نمی کند، بازگرداند. اکنون در کن، در یکی از نمایش‌های بزرگ فیلم جهان، مردم پیروزی و بازگشتش به سینما را به او تبریک گفتند.

تماشاگران دپ را به مدت هفت دقیقه تشویق کردند. در مقطعی بازیگر نتوانست جلوی خود را بگیرد و مجبور شد قطره اشکی از گونه خود را پاک کند. سپس با در آغوش گرفتن همکارانش در تصویر سعی کرد از دوربین دور شده و توجه را از شخص خود منحرف کند.