جشنواره بین المللی مدارس تئاتر کشورهای BRICS آنلاین می شود

و برای اولین بار در دو قالب همزمان – تمام وقت و نیمه وقت برگزار می شود

امسال چهارمین جشنواره بین المللی مدارس تئاتر کشورهای BRICS برای چهارمین بار در مسکو برگزار می شود. با این وجود ، به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، برای اولین بار در یک فرم بهبودیافته در حالت آفلاین / آفلاین برگزار می شود ، زمانی که میهمانان و شرکت کنندگان به طور حضوری و غیر حضوری به طور هم زمان ملاقات می کنند ، و جدیدترین فن آوری های فناوری اطلاعات ، اقدامات آفلاین زنده را در صحنه و بصورت آنلاین روی صفحه ترکیب می کنند و در یک اثر نمایشی با پخش مستقیم پخش می شوند.

مدیر جشنواره ، رئیس موسسه هنرهای تئاتر (ITI) به نام گفت: “این جشنواره هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی ، سال حافظه و افتخار است.” هنرمند خلق اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی اتحادیه اتحاد جماهیر شوروی Iosif Kobzon دیمیتری تومیلین ، – بخش خلاق جشنواره به موضوع داغ “متحد کردن مردم کشورهای مختلف در مبارزه با جنگ و خشونت” اختصاص دارد ، و اجرای نهایی میان فرهنگی نمایشنامه حماسی نمایشنامه نویس آلمانی ، برتولد برشت “مادر شجاعت و فرزندانش” است ، جایی که یک جنگ طولانی مدت از طریق سرنوشت ، احساسات و احساسات قهرمانان نشان داده شده است. “

اولین هفته آموزشی جشنواره نیز به برشت و روش کار او اختصاص داشت. سپس بچه ها گزیده هایی از “شجاعت مادر” را نشان دادند. و در روز اختتامیه جشنواره در 22 نوامبر ، آنها به طور سنتی یک اجرای مشترک به سبک “بیایید با هم بازی کنیم!” ، جایی که همه نقش ها بین نمایندگان کشورها و مدارس شرکت کننده توزیع می شود ، بازی می کنند. یک آزمایش مشابه برای اولین بار در چارچوب جشنواره انجام شد و هزاران نفر از طرفداران تئاتر در سراسر جهان منتظر ارائه فوق العاده ای از نمایش های نمایشی هستند که همزمان به زبان های مختلف بازی می شوند.

با این حال ، این بار ، دیمیتری تومیلین به MK توضیح داد ، “ما همچنین از فرمت آفلاین / آفلاین در اجرا استفاده می کنیم: بچه های ما مستقیماً روی صحنه بازی می کنند و دانشجویان خارجی در طول بازی از طریق صفحه های بزرگ نصب شده روی صحنه با آنها ارتباط برقرار می کنند. اما حتی در شرایط دشوار 2020 ، ما موفق شدیم جشنواره بین المللی منحصر به فرد خود را حفظ کنیم ، یک قالب کاملا جدید به آن ببخشیم و روش برگزاری رویدادهای بزرگ جهانی را با استفاده از فناوری های IT بی نقص تر کنیم. هر رویداد از طریق اینترنت ، شبکه های اجتماعی و رسانه ها پخش خواهد شد و قالب غیرمعمول روشن / آفلاین تبادل تجربه فراموش نشدنی را فراهم می کند که به شرکت کنندگان تعامل با یکدیگر در یک ماژول غیرمعمول را یاد می دهد. “

یادآوری می کنیم که پروژه جشنواره های بین المللی مدارس تئاتر کشورهای BRICS توسط تیم I ساخته شده است. Iosif Kobzon ، هنرمند خلق اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ، و امروزه به عنوان اولین بستر ابتکاری برای تبادل بین فرهنگی دانشگاه های تئاتر در کشورهای BRICS در زمینه هنر نمایشی در سراسر جهان شناخته شده است.