خدمات در حال نزدیک شدن است: 11 فروشگاه ارتباطی دیگر در سغد افتتاح شد – اخبار تاجیکستان

از آغاز سال جاری، مگافون تاجیکستان 11 مرکز فروش جدید در منطقه افتتاح کرده است. سه مورد از آنها در قالب فعلی “اکو” تزئین شده اند.

در همه سکونتگاه ها، سالن های اپراتور به نقاطی “تخصیص” می شود که پیدا کردن آنها حتی برای بازدیدکنندگان آسان است. بنابراین در ایستاروشان دفتر جدید در مرکز خرید آویس در خیابان اسماعیل سومونی واقع شده است. در شهر کانی بادام – در بازار کنار خیابان لوهوتی. و در جماعت حمید علی اف ولسوالی ظفرآباد – درست در مرکز روستا. برخی از سالن های جدید در منطقه آش و ظفرآباد به سبک مدرن اکو تزئین شده اند. فضای داخلی از مواد طبیعی و رنگ های تسکین دهنده استفاده می کند که منجر به ارتباطات مثبت می شود.

ما سعی می کنیم به مشترکین نزدیک تر باشیم، بنابراین سعی می کنیم فروشگاه های خرده فروشی را در راحت ترین مکان ها باز کنیم. شما می توانید خدمات با کیفیتی را در راه خانه یا برای خرید دریافت کنید. اکنون 76 فروشگاه ما در سغد فعال هستند، این یکی از بزرگترین زنجیره های خرده فروشی در منطقه است.”

طیف کاملی از خدمات برای بازدیدکنندگان سالن های اپراتور در دسترس است. در اینجا می توانید یک سیم کارت با تعرفه ویژه خریداری کنید “Sogd را روشن کنید! ارتباط برقرار کنید» برای تنها 65 سامانی، راه اندازی یک تلفن هوشمند یا برداشت وجه نقد از کارت با استفاده از سرویس «Cash Out». ساعت کاری دفاتر جدید از ساعت 8 الی 17 یکشنبه تعطیل است. آدرس نزدیک ترین سالن ارتباطی را می توانید در وب سایت شرکت بیابید.

خدمات در حال نزدیک شدن است: 11 فروشگاه ارتباطی دیگر در سغد افتتاح شد – اخبار تاجیکستان