خواننده Manizha به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل در امور پناهندگان – اوستا معرفی شد

خواننده مانیزا سفیر حسن نیت سازمان ملل در امور پناهندگان می شود

14 دسامبر 2020 ، ساعت 15:38

اوستا. Tj | 12/14/2020 |در 14 دسامبر ، در هفتادمین سالگرد تاسیس آن ، دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل از انتصاب اولین سفیر حسن نیت روسیه خبر داد. نوازنده مستقل و خیرخواه Manizha Sangin او شد.

به گفته دفتر پناهندگان سازمان ملل ، مانیجا در طول زندگی حرفه ای خود ، درگیر فعالیت های اجتماعی بوده و از هر فرصتی برای ابراز حمایت از افراد آسیب پذیر ، از جمله پناهندگان و مهاجران استفاده کرده است.

گذشته مانیجی نیز به آوارگی اجباری مرتبط است – خانواده وی مجبور شدند در سال 1994 در طول جنگ داخلی در تاجیکستان از دوشنبه فرار کنند. تجربه شخصی او به او اجازه می دهد تا وضعیت بخشهای آژانس را بهتر درک کند و همچنین با الگوبرداری از آنها الهام بگیرد.

“سفیر حسن نیت پناهندگان کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد عنوان افتخاری است که قبلا به شخصیت های مشهوری مانند آنجلینا جولی ، کیت بلانشت ، بن استیلر ، خالد حسینی اعطا شده است. انتصاب سفیر روسیه نشان دهنده اهمیت پتانسیل آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد در کمک به حل مشکلات آوارگی اجباری و دستیابی به مناطق اولویت دار فعالیت های سازمان ملل در مقیاس جهانی است. “

مانیزا از اکتبر 2019 ، با شرکت در پروژه ها و کمپین های اطلاعاتی در روسیه ، به طور فعال از فعالیت های آژانس پشتیبانی می کند. وی اکنون فرصت کمک به ذینفعان کمیساریای عالی پناهندگان در نقشی جدید را خواهد داشت.