دادگاه شاتونوف را برای اجرای “گلهای سفید” منع کرد

به خواننده دستور داده می شود “مه مهربان” را فراموش کند

آندری رازین ، تهیه کننده در اینستاگرام ، دادگاه استیناف ادعای خواننده یوری شاتونوف در اعلام غیرقانونی بودن ثبت حقوق آهنگ های گروه Laskoviy May را رد کرد. اکنون دارنده کپی رایت آهنگ های این گروه رومن فیلاتوف است.

رازین گفت: “اکنون ، بدون اجازه روسلان فیلاتوف ، او حق ندارد روی صحنه برود و این آهنگها را بخواند.” و وی تأکید کرد که شاتونوف اکنون کاری به کار گروه ندارد.

بعداً ، رازین خاطرنشان کرد که دلیل چنین موقعیت غیرجذاب شاتونوف مدیر او یوری کودریاشوف بوده است. رازین پیشنهادی را برای دریافت حق اجرای رایگان آهنگ ها به شاتونوف ارائه داد. تهیه کننده افزود: “در حالی که این آزمایشات به پایان رسیده است ، یورا درک خواهد کرد که این باند او را به مسیر اشتباهی سوق داده است.”

به یاد بیاورید که در تابستان سال 2020 ، رازین از شاتونوف خواست تا تمام حقوق کار گروه موسیقی را برای ادامه فیلمبرداری فیلم در مورد گروه “Tender May” به او منتقل کند. اما شاتونوف ارتباطی برقرار نکرد و رازین اولتیماتوم صادر کرد – اگر مسئله انتقال کلیه حقوق خلاقیت را به صورت بلاعوض حل و فصل نمی کرد ، رازین کلیه حقوق را به شخص ثالث برای جبران خسارت منتقل می کرد.

مطالب را بخوانید: سادالسکی “ارتباطات پترزبورگ” بویارسکی و پسر میلیاردر او را به خاطر آورد