“دانشجویان آسیب پذیرتر شده اند”: رئیس GITIS در مورد زندگی تئاتر در دوره NWO صحبت کرد.

“دانشجویان آسیب پذیرتر شده اند”: رئیس GITIS در مورد زندگی تئاتر در دوره NWO صحبت کرد.

گرگوری زاسلاوسکی، رئیس مؤسسه دولتی هنرهای تئاتر (GITIS) در جریان چهارشنبه تئاتر با مارینا رایکینا در مورد تغییرات داخلی در تئاتر و دانشجویان مدرن در پخش MK صحبت کرد.

هر روز به این فکر می کنم که ماموریت من و GITIS در این واقعیت تغییر یافته چیست؟ و من به این نتیجه رسیدم که نقش من احتمالاً نجات این مدرسه است – می گوید رئیس موسسه دولتی هنرهای تئاتر (GITIS) گریگوری زاسلاوسکی. – و نه فقط برای حفظ، بلکه برای اطمینان از اینکه امروز ما بازیگرانی را پرورش می دهیم که حتی می توانند واکنش پذیرتر از بازیگران قبلی باشند. من معتقدم با وجود همه مشکلات، تئاترها زنده خواهند ماند و GITIS نیز زنده خواهد ماند.»

گریگوری زاسلاوسکی در پاسخ به این سوال که آیا دانش‌آموزان امروزی با دانش‌آموزان سال‌های گذشته تفاوت دارند یا خیر، پاسخ داد که امروزه به دلیل وضعیت کشور، بچه‌ها آسیب‌پذیرتر و سردرگم‌تر شده‌اند: «دانش‌آموزان و معلمان فهمیدند که باید سعی کنند واقعیت تغییر یافته را درک کنند. مثل اینکه سعی می کنیم نمایشنامه های چخوف، شکسپیر را بفهمیم. باید درک کنید که همه چیز پایان ناپذیر است و حداقل همه چیز به این سادگی نیست. در گفتگو با دانش آموزان آنها اغلب از من سؤال می پرسند، من خوشحالم که آنها برخی چیزها را به همان شیوه من درک می کنند.