در روسیه، پیشنهاد شد که کنترل دولتی بر مهاجران با نظارت اداری جایگزین شود – اخبار تاجیکستان

به منظور تضمین امنیت مهاجرت، وزارت امور داخلی فدراسیون روسیه پیشنهاد می کند که یک نهاد جدید نظارت اداری بر اقامت خارجی ها در فدراسیون روسیه معرفی شود و کنترل فعلی دولتی در این زمینه لغو شود. به گزارش تاس، این در روز جمعه در پیش نویس قانون مربوطه که توسط این وزارت تهیه شده است، بیان شده است.

به منظور حل وظایف تامین امنیت ملی از جمله مقابله با ساختارهای جنایی، تروریستی و افراطی، بهینه سازی و افزایش کارایی عملکرد نهادهای داخلی در زمینه مبارزه با مهاجرت غیرقانونی، پیشنهاد می شود کنترل دولتی در کشور لغو شود. زمینه مهاجرت و تضمین امنیت مهاجرت در چارچوب نهاد جدید – نظارت اداری بر اقامت (اقامت) اتباع خارجی در فدراسیون روسیه، “یادداشت توضیحی لایحه، منتشر شده در پورتال فدرال پیش نویس اقدامات قانونی نظارتی. ، می گوید.

همانطور که در پیش نویس آمده است، “هدف نظارت اداری در زمینه مهاجرت، تعیین نظم و قانون با شناسایی به موقع شهروندان خارجی که زمینه های قانونی اقامت در قلمرو روسیه را ندارند یا از دست داده اند، پیشنهاد شده است. فدراسیون و انجام انواع خاصی از فعالیت ها در قلمرو خود و همچنین اعمال اقدامات قانونی نفوذ مطابق با الزامات قانون برای آنها و سایر افرادی که قوانین (الزامات) را در زمینه مهاجرت نقض کرده اند.

نظارت اداری شامل حصول اطمینان از قرار دادن اطلاعات به روز پلیس در مورد الزامات در زمینه مهاجرت، مسئولیت عدم رعایت آنها و همچنین پیشگیری از تخلفات اداری و جرایم در زمینه مهاجرت در حوزه عمومی خواهد بود. پیشگیری و جلوگیری از تخلفات و جرایم اداری در زمینه مهاجرت. علاوه بر این، با هدف تعیین محل اقامت یک شهروند خارجی به طور غیرقانونی در قلمرو فدراسیون روسیه و انجام ثبت اثر انگشت و شناسایی خارجی ها انجام می شود.