در مراسم اهدای جایزه “میدان سفید” موش در سینما راه اندازی شد و غذا خورد

این جایزه را کلاسیک های روسی و یک سوئدی بدون اضافه وزن دریافت کردند

برای شانزدهمین بار ، جایزه فیلمبرداری میدان سفید در یک سالن بزرگ تئاتر اهدا شد و فقط از نامزدها ، اعضای هیئت داوران و چند روزنامه نگار دعوت شد. صندلی ها زیر نرخ مجاز 25 درصد است. برای اولین بار ، نه تنها فیلمسازان ، بلکه مخاطبان گسترده ای نیز می توانستند این مراسم را در وب سایت وزارت فرهنگ تماشا کنند.

برخی از نامزدها به دلیل گرمای زیاد نیامده اند ، برخی علی رغم بیماری همه گیر همچنان به ساخت فیلم ادامه می دهند. در محیط سینمایی هیچ برادری آشنایی نبود. فاصله بالاتر از همه است. همه چیز با یک موش سفید شروع شد و در یک آکواریوم مبله با مبلمان اسباب بازی قرار گرفت. او در معرض اسلحه دوربین قرار داشت و ما او را تماشا کردیم ، اکنون می دانیم که مدت طولانی در یک میدان بسته چیست. چیز خوبی است که خانه خفاش نبود.

ما با جایزه “شناسایی اپراتور” شروع به کار کردیم که عملاً به همکار سوئدی وی یوهان هلستن به دلیل ابداع طرحی خاص برای اتصال دوربین به سینه اپراتور اهدا شد. این نوعی جلیقه است که از بار غیرضروری تجهیزات حرفه ای سنگین برطرف می شود. در حال حاضر دستگاه مشابهی برای زنانی که به طور فعال به حرفه سخت مردانه می پیوندند ساخته شده است. یوهان موفقیت خود را در یک جنگل برفی اسکاندیناوی به نمایش گذاشت و سپس از همه خواست که شامپاین بنوشند ، که برندگان این کار را انجام دادند ، اما قبل از پایان مراسم. خوشبختانه یک میان وعده وجود داشت – کیکی به شکل قدیمی ترین سینمای مسکو “Khudozhestvenny” ، که در سال 1909 افتتاح شد. در عرض یک سال ، این نسخه دیگر در نسخه غذایی ساخته نمی شود ، بلکه به عنوان جایزه ای به یک اپراتور جوان اعطا می شود که موفق شده مسکو را به طور واضح تصرف کند. این ابتکار توسط همسر تهیه کننده و فیلمبردار ، ناتالیا موکریتسکایا ، که اخیراً رئیس Moschino شد ، مطرح شد.

“برای کمک به هنر دوربین” نامگذاری شده است به سرگئی اوروسفسکی رئیس کارگاه وادیم آلیسوف اعطا شد که با گایدای کار می کرد ، وی که شرلی-میرلی ، ایستگاه دو ، ملودی فراموش شده را برای فلوت ، ملودی فراموش شده توسط منشوف تیراندازی کرد ، عاشقانه ظالمانه ریازانوف عجیب است که در اقتباس سینمایی نمایشنامه “جهیزیه” استروسکی ، که در سال 1937 توسط یاکوف پروتازانوف اجرا شد ، مادر برنده – بازیگر زن نینا آلیسوا بازی کرد. بیش از چهل سال می گذرد و او در پشت دوربین “عاشقانه ظالمانه” بر اساس همان “جهیزیه” ایستاده بود ، اما این بار با لاریسا گوزئوا در نقش لاریسا اوگودالوا. علاقه وادیم آلیسوف به تجارت دوربین به ناپدری اش – که او نیز یک اپراتور است – القا شد. بنابراین از کلاس 7-8 ، استاد آینده درگیر این حرفه می شود.

میزبان این مراسم الکسی آگرانوویچ بود. او که پشت میز خود نشسته بود ، کاندیداها و برندگان را بر روی یک مبل نرم دریافت کرد. همانطور که پدرش دقیقاً خاطرنشان کرد ، چیزی شبیه “Vecherniy Agranovich” به دست آمد ، که همان شب در پایان سال 2019 بهترین فیلمبردار لقب گرفت. پسر قبل از تحویل دادن آن به میخائیل آگرانوویچ ، جایزه و میکروفن را با دقت ضد عفونی کرد و با احساس گفت: “بابا ، تو در معرض خطر هستی.”

میخائیل آگرانوویچ کلاسیک سینمای شوروی و روسیه است که تراژدی های کوچک و سوناتای کرویتزر شوایتزر ، توبه ابولادزه و فیلم های برجسته دیگر را فیلمبرداری کرد. اکنون او “میدان سفید” را برای “خواهر کوچک” ساخته الکساندر گالیبین دریافت کرد ، که در فیلم “رومانوف ها” ملاقات کرد. خانواده تاج دار “گلب پانفیلوف. “خواهر کوچک” در باشکیریا فیلمبرداری شد ، کودکان در آن شرکت کردند و این مستلزم حساسیت ویژه اپراتور است.

آگرانوویچ توسط هیئت داوران متشکل از شش نامزد انتخاب شد. از جمله الکساندر سیمونوف با “گناه” آندره کنچالوفسکی ، یوری شایگاردانوف با “فرانسوی” آندره اسمیرنوف ، ماکسیم اوسادچی با “نهم” نیکولای کمریکا ، رومان واسیانوف با “اودسا” والری تودوروفسکی. این رمان در حال حاضر یک کارگردان است ، اولین فیلم سینمایی “خوابگاه” را ساخت ، در هالیوود با برد پیت کار کرد ، “از او چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.” یک شرکت مرد نامزد توسط کسنیا سردا بسیار جوان که برای دیلدا ، کانتمیر بالاگو کار می کرد ، تکمیل شد.

اپراتورهای زن ما ، و می توان گفت ، لژیون هستند ، قبلاً موفق به ایجاد انجمن خود شده اند. به گفته کسنیا سردا ، پروژه هایی وجود دارد که یک اپراتور زن غیر قابل تعویض است. و همه با هم ، بدون تفاوت جنسیتی ، اپراتورها می خواهند تعطیلات حرفه ای خود را تأمین کنند و آن را در اول دسامبر جشن بگیرند. ظاهراً ، آنا میخالکووا ، که مستقیم ترین رابطه را با جایزه میدان سفید دارد ، تجربه یک تهیه کننده را دارد ، که می داند به چه کسی مراجعه کند ، باید ابتکار عمل آنها را پیش ببرد. به هر حال ، او بسیار جوان است ، در فیلم نیکیتا میخالکوف: “آنا: از 6 تا 18” توسط فیلمبردار وادیم آلیسوف فیلمبرداری شد.