در هند ، بیش از 350 نفر به دلیل بیماری ناشناخته ای در اوستا – در بیمارستان ها بستری شده اند

در هند ، بیش از 350 نفر به دلیل بیماری ناشناخته در بیمارستانها بستری شدند

7 دسامبر 2020 ، ساعت 14:44

اوستا. Tj | 07.12.2020 | به گزارش RIA Novosti به نقل از تلویزیون هند ، بیش از 350 نفر به دلیل شیوع بیماری ناشناخته در بیمارستانی در شهر الورو در ایالت آندرا پرادش هند بستری شدند ، یکی از آنها درگذشت.

همانطور که گفته شد ، بیماران با شکایت سرگیجه و صرع ، غش ناگهانی ، کف دهان و لرز در بیمارستان بستری شدند.

پزشکان هنوز نتوانسته اند علت بیماری ناگهانی را مشخص کنند ، اگرچه آنها آزمایش خون و توموگرافی کامپیوتری مغز را انجام دادند. تجزیه و تحلیل مایع مغزی نخاعی نیز طبیعی بود. نتایج فرهنگ ممکن است به یافتن علت کمک کند.

به گفته پزشکان ، بیش از 180 نفر در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده اند ، حدود 160 نفر همچنان تحت درمان هستند.

“بیشتر قربانیان بهبود یافته اند ، بقیه پایدار هستند. ما 50 تخت در بیمارستان دولت مرکزی ویجیاوادا آماده کرده ایم تا در صورت لزوم افراد بیمار را منتقل کنیم. تیم های پزشکی ما از هر بیمار مراقبت می کنند. “کریشنا سرینیواس ، وزیر بهداشت ایالت آلا کالی گفت.

تیم های پزشكی از انستیتوی ملی تغذیه ، انستیتوی فناوری شیمیایی و انستیتوی علوم پزشكی All India به منظور شناسایی علت بیماری به این شهر اعزام شدند.

همچنین ژاگان موهان ردی ، وزیر ارشد وزارت آندرا پرادش از الورو بازدید خواهد کرد. قرار است که وی با بیماران گفتگو کرده و با مقامات محلی دیدار کند.

همانطور که تایمز هند می نویسد ، این بیماری می تواند توسط مواد ارگانوکلری یا بخارات مواد دفع کننده حشرات ایجاد شود. با این حال ، روزنامه تأکید می کند ، کارشناسان فقط ظن خود را ابراز می کنند و هنوز هیچ اطلاعات رسمی در این باره وجود ندارد.

آزمایش ویروس کرونا در همه بیماران نتایج منفی را نشان داد. بیشتر بیماران افراد بین 20 تا 30 سال هستند ، اما حداقل 45 کودک زیر 12 سال در میان آنها وجود دارد.