دودین اصرار کرد که آتش بر سر دانیلا کوزلوفسکی افروخته نشود

دودین اصرار کرد که آتش بر سر دانیلا کوزلوفسکی افروخته نشود

اجراها در تئاتر درام مالی در سن پترزبورگ از سر گرفته شد

در 17 می، تئاتر درام مالی – تئاتر اروپا، به سرپرستی لو دودین، پس از یک مکث طولانی، کار خود را از سر گرفت. آنها قبلاً برادران کارامازوف را در صحنه بزرگ بازی کرده اند و در صحنه کوچک – نمایش Bacchanalia. هویج وحشی”. با این حال ، دانیلا کوزلوفسکی بازیگر تئاتر تا پایان فصل تعطیلات گرفت.

فرا رسیدن این روز را مردم سن پترزبورگ، بازیگران، همه کارکنان تئاتر و تماشاگران مشتاقانه منتظر بودند. اردیبهشت ماه پرکاری برای همه بوده است. با توجه به Rospotrebnadzor، که نقض بهداشتی بسیار عجیب و غریب را در تئاتر نشان داد (عدم وجود شماره موجودی روی ماپ)، که تهدیدی برای زندگی و سلامت مردم است، اجراها لغو شدند و تئاتر به حالت تعلیق درآمد. تماشاگران به در ورودی تئاتر آمدند، به طور تصادفی با اعلامیه های غیرقابل قبولی در مورد لغو اجراها برخورد کردند و با گیج رفتند. خیلی ها نگران بودند که تئاتر برای همیشه تعطیل شود، آنها تاریخ تئاتر مجلسی و تایروف را به یاد آوردند.

شایعات زیادی پیرامون این داستان دراماتیک متولد شد. کانال های تلگرامی گزارش دادند که به مدیر هنری تئاتر لو دودین شرایط سختی داده شده است – اخراج دانیلا کوزلوفسکی و کسنیا راپوپورت به دلیل موضع غیر وفادارانه آنها در مورد آنچه در سال گذشته در کشور اتفاق افتاده است. لو دودین در همان زمان سکوت کرد. خیلی‌ها اصلاً نمی‌دانستند او کجاست، چرا به هیچ وجه به این وضعیت واکنشی نشان نمی‌دهد. همانطور که منابعی در تئاتر به ما گفتند، او همه را به سکوت دعوت کرد تا آتشی افروخته نشود.

در 14 می، لو دودین 79 ساله شد. او اخیراً حال خوبی ندارد. در ماه فوریه ، مسکو نیامد ، جایی که در برنامه “استاد” به عنوان بخشی از “ماسک طلایی” نمایشنامه او “مرغ دریایی” پخش شد. تکریم شکست خورد. اما رویداد درخشان بود. در حال حاضر، لو دودین در آلمان تحت درمان است، جایی که او به همراه همسرش، بازیگر MDT تاتیانا شستاکوا به سر می برد. وضعیت فعلی برای بهبودی مساعد نیست – تجربیات محکم.

پیامی در وب سایت تئاتر ظاهر شد مبنی بر اینکه هملت، برنامه ریزی شده برای 21 و 22 مه، و اجرای فتنه و عشق، برنامه ریزی شده برای 23 و 24 می، هر دو با مشارکت کوزلوفسکی، لغو شده است، بلیط ها قابل استرداد است. در عوض «عمو وانیا»، «مرغ دریایی»، «سه خواهر»، «دشمن مردم» را بازی خواهند کرد.

در 15 می، دانیلا کوزلوفسکی اعلام کرد که به دلیل شرایط شخصی تصمیم گرفته است تا پایان سال 2023 به تعطیلات برود. دادگاه MDT را به دلیل نقض استانداردهای بهداشتی 15000 روبل جریمه کرد. به “MK” گفته شد که در تئاتر در ارتباط با این موضوع بازدم کردند. ما انتظار داشتیم که اعداد بسیار تندتر باشد. به طور رسمی اعلام شده است که تمامی تخلفات رفع شده است.

«تئاتر باز است. ما قبلاً دو نمایش اجرا کرده ایم. پس حال ما خوب است. و ما به بازی ادامه خواهیم داد. نگران نباش. ما نیازی به تاسف نداریم شما ما را نمی ترسانید، “یک منبع در تئاتر به MK گفت.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 29032 مورخ 19 مه 2023

تیتر روزنامه:
زمان از دانیلا کوزلوفسکی