دوشنبه برای جشن روز جوان آماده می شود – اخبار تاجیکستان

با حکم رستمی امامعلی رئیس شهر دوشنبه، برنامه عملیاتی دستگاه اجرایی قوه دولتی شهر دوشنبه به منظور بزرگداشت روز جوان تاجیکستان در شهر دوشنبه، نیات “خاور” تصویب شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی دفتر ریاست شهر دوشنبه.

هدف از برگزاری این رویدادها اجرای موثر سیاست دولتی جوانان، ترویج روند القای حس میهن پرستی و بزرگداشت روز جوان تاجیکستان در سطح بالای فرهنگی، خلاقانه و آموزشی است.

برای این منظور، چندین رویداد در پایتخت برنامه ریزی شده است. به ویژه نصب شعارها و پوسترهای جشن روز جوان تاجیکستان با حضور جوانان، افسران و سربازان در خیابان ها و خیابان های پایتخت و همچنین برگزاری اجلاسیه بورسیه های کشور در نظر گرفته شده است. رؤسای نواحی، رئیس شهرستان و بورسیه ریاست جمهوری به نام «ما پیرو رهبر امت هستیم».

همچنین قرار است همایش شهرستانی دانشمندان و پژوهشگران جوان با عنوان «رئیس جمهور، جوانان و علم نوین»، سومین همایش شهرستانی «مبارزه با افراط گرایی مهم ترین عامل در توسعه پایدار جامعه» با هدف جلوگیری از دخالت نوجوانان و جوانان در جنبش های مذهبی افراطی مختلف در دانشگاه ملی تاجیکستان. همچنین به منظور حفظ ارزش های ملی و اخلاقی و تقویت آن در بین جوانان، اقدام به تکریم سالمندان در جوانی در سطح شهر در سازمان ها، نهادها، بنگاه ها، اماکن عمومی و حمل و نقل برگزار می شود.

به عنوان بخشی از جشن روز جوان تاجیکستان، برنامه های کنسرت به مدت یک ماه در پارک های پایتخت و نهادهای فرهنگی از جمله زنده باد جوانان و جوانان با حضور بهترین هنرمندان کشور برنامه ریزی شده است. و همچنین سایر بازی های ورزشی مختلف.

به یاد بیاورید که در 23 می 1997، بنیانگذار صلح و وحدت ملی – رهبر ملت، امامعلی رحمان رئیس جمهور جمهوری تاجیکستان با نمایندگان جوان تاجیکستان دیدار کرد و فرمان “در مورد برخی از مسائل بهبود کار با جوانان” را امضا کرد. ” این روز تاریخی بود که به این واقعیت کمک کرد که 23 می روز جوان اعلام شود.