دوشنبه روز جهانی حفاظت از بناهای تاریخی و فرهنگی را جشن گرفت – اخبار تاجیکستان

در 18 آوریل سال جاری، به ابتکار وزارت فرهنگ جمهوری تاجیکستان، مراسم جشنی به مناسبت روز جهانی حفاظت از بناهای تاریخی و فرهنگی در موسسه دولتی “موزه ملی تاجیکستان” برگزار شد. سرویس مطبوعاتی این وزارت گزارش می دهد.

در این مراسم زلفیا دولتزدا وزیر فرهنگ جمهوری تاجیکستان، فرهاد رخیمی رئیس آکادمی ملی علوم جمهوری تاجیکستان، زلفیا بورخون دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در تاجیکستان، رهبری و رهبری حضور داشتند. کارکنان موزه ملی، نمایندگان 68 شهر و منطقه جمهوری، دانشجویان دانشگاه، نمایندگان رسانه ها.

در ابتدا افتتاحیه نمایشگاه «بازتاب آثار تاریخی در آثار هنرمندان» برگزار شد. در این نمایشگاه نقاشی هایی از هنرمندان از مجموعه های موزه ملی ارائه می شود. اینها آثار Z. Dovutov “رنسانس” و “تصویر ابن سینا”، V. Brovidsky “مسجد در حصار”، M. Beknazarov “استاد و شاگردان”، V.L. سیدورنکو “مسجد” و “تسخیر قلعه حصار”، A.N. کاملین «جامی در کتابخانه هرات» و «مدرسه جدید در گیسار»، ح.د. خوشواختوف «سمرقند»، ن. یولداشف «بخارای قدیم»، ر. عبدالاشیدوف «قلعه سرخ»، گ.م. Manizer “Big Tower”، E. Olimov “Evening in the Castle” و D. Yakubov “قلعه Hissar”.

به عنوان بخشی از این رویداد، همایشی به این رویداد و همچنین نتایج و اسامی برندگان مسابقه جمهوری خواه برای بهترین مقاله با موضوع «حفاظت از میراث تاریخی وظیفه هر یک از ماست!» برگزار شد. ، توسط وزارت فرهنگ جمهوری تاجیکستان به مناسبت روز جهانی حفاظت از بناهای تاریخی و فرهنگ اعلام شد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه «بازتاب آثار تاریخی در آثار هنرمندان» در موزه ملی تا 1 اردیبهشت 1392 ادامه خواهد داشت.