دوشنبه CHP-2 به تأمین نور و گرما در منازل شهروندان ادامه می دهد – اوستا

دوشنبه CHP-2 همچنان به تأمین نور و گرمای منازل شهروندان می پردازد

7 دسامبر 2020 ، ساعت 16:21

اوستا. Tj | 07.12.2020 | دوشنبه CHPP-2 ، ساخته شده توسط شرکت TVEA ، تولید و گرما را در فصل زمستان برای ساکنان دوشنبه انجام می دهد.

در اوایل سال جاری ، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، پروازها به حالت تعلیق درآمدند ، ایستگاه های بازرسی بین تاجیکستان و چین تعطیل شدند که این امر مشکلاتی را برای تحویل قطعات یدکی برای تعمیر CHP-2 در تابستان ایجاد کرد.

با این حال ، متخصصان شرکت TBEA با سازماندهی مشاوره های آنلاین از طریق اینترنت با متخصصان چینی راهی پیدا کردند. مشکلات فنی از طریق تولید قطعات یدکی لازم در کارخانه تاجیکستان و تعمیر تجهیزات برطرف شد ، که به منزله اتمام به موقع کار تعمیرات تابستان در محل بود.

CHP-2 فناوری پیشرفته DCS را برای کنترل غلظت و تجهیزات کنترل وضعیت دولت به کار گرفت. این اتفاق افتاده است که متخصصان با هم در اتاق کنترل مرکزی کار می کنند ، جمعیت زیادی از مردم خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می دهند. سپس CHPP-2 و شرکت TVEA اقدامات امنیتی ، کنترل ، استفاده اجباری از ماسک ، اندازه گیری دما ، ضد عفونی منظم محل را انجام دادند که به مهار اپیدمی کمک کرد.

در حال حاضر ، کارمندان تاجیک و چینی CHPP-2 از سلامت خوبی برخوردار هستند و برنامه ای برای تولید برق و گرما ارائه می دهند.

امسال سرما زودتر از حد معمول آمد. از 5 تا 8 اکتبر ، کارگران چینی و تاجیکی در CHP-2 به مدت 86 ساعت به طور مداوم کار می کردند تا واحدها را از حالت سکون برای تولید برق بیاورند.

در 9 اکتبر ، واحدهای CHPP-2 با شبکه گرمایش مرکزی ترکیب شده و تأمین حرارت زمستانی برقرار شد. فصل گرما 18 روز زودتر از سال 2019 آغاز شد. تا تاریخ 4 دسامبر ، CHPP-2 دوشنبه 401 میلیون کیلووات ساعت در ساعت برق و 103 هزار گیگا کالری انرژی گرمایی تولید کرد و در حال حاضر هر چهار واحد CHPP پایدار کار می کنند.

برای تأمین به موقع برق و گرما برای ساکنان دوشنبه ، کارمندان شرکت TVEA برای تعطیلات به چین نرفته اند ، آنها به مدت 500 روز و حدود 845 روز در IEC کار می کنند.

اگرچه بسیاری از متخصصان شرکت TBEA روزهای زیادی است که عزیزان خود را در چین ندیده اند ، اما آنها مصمم هستند که به کار خود به نفع ساکنان دوشنبه ادامه دهند ، به طوری که در خانه های شهروندان همیشه نور و گرما وجود دارد.

به یاد بیاورید که پروژه ساخت CHPP دوشنبه توسط شرکت چینی TVEA اجرا شد. ظرفیت کل نیروگاه برق دوشنبه -2 400 مگاوات برق و 360 گرم کالری گرم است.