دیدار روسای ادارات وزارت کشور از شرکت کنندگان در جنگ بزرگ میهنی – اخبار تاجیکستان

به مناسبت هفتاد و هشتمین سالگرد روز پیروزی، رهبری وزارت امور داخلی شهر دوشنبه و ریاست وزارت امور داخله در منطقه خوولینگ از شرکت کنندگان در جنگ بزرگ میهنی بازدید کردند. وزارت امور داخلی جمهوری تاتارستان گزارش می دهد.

عیادت از جانبازان و جانبازان، کارگران جبهه های داخلی و استفاده از تجارب غنی آنان برای توسعه فعالیت های خدماتی کاری حکیمانه و نیکو است که بنیانگذار صلح و وحدت ملی، رهبر ملت، امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان همواره به آن عمل می کند. همه را نصیحت می کند

در 8 مه، رهبری وزارت امور داخلی شهر دوشنبه و رئیس شورای جانبازان وزارت امور داخلی، سرلشکر بازنشسته جوراهونزودا سعید کایو، از شرکت کننده 97 ساله در مراسم بزرگ میهنی دیدار کردند. مادولو صفروف و سرباز کهنه سرباز پلیس، لاتیپوف کوربون، پیام تبریکی از سوی رهبری وزارت امور داخلی به آنها ابلاغ کردند.

تاکید شد که سهم مادولو صفروف و برادران مسلحش، جوانان فداکار دهه 40 قرن گذشته، در پیروزی و نجات بشریت بسیار چشمگیر است. این شجاعت و حس بالای میهن پرستی آنها بود که یکپارچگی میهن و آینده ای مرفه و صلح آمیز را تضمین کرد.

این جانباز از موسس صلح و وحدت ملی – رهبر ملت، امامعلی رحمان رئیس جمهور جمهوری تاجیکستان و رهبری ارگان های داخلی برای کمک و مراقبت دائمی تشکر کرد.

لاتیپوف کوربون، کهنه سرباز شبه نظامی، مدتها سمت های ارشدی در شبه نظامیان داشته است و سهم ارزشمند خود را در تضمین حاکمیت قانون و قانون و نظم، جلوگیری از اقدامات منفی و حفاظت از دارایی شهروندان داشته است. برای نسل جوان شبه نظامیان، این یک مدرسه شجاعانه عالی است – شجاعت، شجاعت، تجربه و مهارت های حرفه ای بالا.

همچنین رئیس اداره وزارت امور داخله ولسوالی خوولینگ، سرهنگ دوم پلیس امریدینزودا جوماخون، از جانباز جنگ بزرگ میهنی، ساکن منطقه خوولینگ، میرزویف آهیو 98 ساله دیدار و به وی اهدا کرد. با هدایای تعطیلات

میرزوف آخیو تنها شرکت کننده در جنگ بزرگ میهنی است که در منطقه خوولینگ زندگی می کند. او در نبردهای سخت جنگ بزرگ میهنی شرکت کرد، شجاعت و شجاعت نشان داد و چندین حکم و مدال دریافت کرد.

در این دیدار، میرزوف آخیو در مورد نبردهای دوران جنگ صحبت کرد و جوانان را برای رسیدن به صلح و وحدت توصیه کرد.

وی در خاتمه از رهبر امت به خاطر فضای آرام، ثبات و وحدت کشور و همچنین بازدید از ماموران نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.