دیدار سفیر تاجیکستان در فدراسیون روسیه با رئیس جمهور اوستیای شمالی – اخبار تاجیکستان

سفیر تاجیکستان در فدراسیون روسیه در محل برگزاری نمایشگاه سرمایه گذاری قفقاز با رئیس جمهور اوستیای شمالی دیدار کرد. به گزارش سرویس مطبوعاتی رئیس اوستیای شمالی، طرفین در مورد مسائل همکاری به ویژه در زمینه گردشگری، فرهنگی و اقتصادی گفتگو کردند.

سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری تاجیکستان در فدراسیون روسیه به چشم انداز توسعه پروژه های مشترک در زمینه اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری اشاره کرد. طرفین در مورد همکاری بیشتر توافق کردند که مسیرهای آن را می توان در توافقنامه بین جمهوری و یکی از شهرهای تاجیکستان منعکس کرد.

لازم به ذکر است که انجمن اوستیایی “ایریستون” در شهر دوشنبه به ثبت رسیده است و جوانان اوستیایی مقیم تاجیکستان بارها در پروژه سالانه دوره های فرهنگی و آموزشی نمایندگان هموطنان برای مطالعه زبان و فرهنگ شرکت کرده اند. مردم اوستیایی “اردوگاه قومی”.

سرگئی منیایلو به نوبه خود خاطرنشان کرد که روسیه و تاجیکستان نقاط تماس زیادی دارند: روابط نزدیک فرهنگی و اقتصادی، دیدگاه ها در مورد فرآیندهای ژئوپلیتیکی جاری. و امروز توسعه روابط دوجانبه بین اوستیای شمالی و جمهوری تاجیکستان پتانسیل زیادی دارد.

– من بارها به تاجیکستان رفته ام و می دانم که مردم بسیار مهربان، مهمان نواز و زحمتکش در آنجا زندگی می کنند. جمهوری ما چند ملیتی است، مردم اینجا در صلح و هماهنگی زندگی می کنند. از سال 2010 تاجیکستان “پامیر” را داریم. تاجیکستان همچنین دارای یک جامعه بزرگ اوستیایی است. سرگئی منایلو گفت: جمهوری آماده همکاری دوجانبه سودمند در زمینه های کلیدی است.