رهبر گروه راک خلبان در یک آهنگ جدید زنده زنده سوخت

ایلیا شیطان به دلیل ترانه مجبور به خال کوبی شد

ایلیا چرت در آهنگ معروف “Rock” می خواند: “و کسی به من می گوید که من شیطان هستم ، کسی می گوید که من یک پیامبر هستم.” او در مصاحبه ای با MK ، یک بار تاریخچه خلبان و شخصی خود را با تاریخچه یک کشتی جنگی مقایسه کرد که پس از یک جنگ اقیانوس فرسوده ، ضرب و شتم ، زخم ، اما زنده به بندرگاه خود بازگشت. هم هنرمند و هم تیمش مجبور بودند چیزهای زیادی را پشت سر بگذارند. این تجربه در خلاقیت منعکس می شود.

ایلیا در آهنگ “زنده” آواز می خواند: “من به یاد تو روی مهره گردن هفتم خال کوبی می کنم.” معلوم شد که در عین سادگی ، اما متفکرانه ، قابل درک آسان ، اما در عین حال عمیق ، جوی ، تداعی کننده و مثل است. او با انگیزه های قدیمی روسی و روحیه راک کلاسیک روسیه نفس می کشد.

این آهنگسازى در ماه مه سال 2017 نوشته شد و این هنرمند داستان خاصى با آن دارد: “واقعیت این است که هنگام بررسی یک بار دیگر متن و ملودی ، ناگهان به یک اختلاف با واقعیت پی بردم ، یعنی: در مهره هفتم گردنی ، که در واقع من آن را نداشتم. فکر کردم: “این یک اختلال طبیعی است!” و هنرمند خال کوبی را ژنیا شوچنکو نامید. ما با او بسیار دقیق لحظه آناتومی مرتبط با مهره ها را بررسی کردیم و هفتمین گردن رحم را یافتیم که در آهنگ نشان داده شده است ، جایی که کارهای Zhenya اکنون برجسته است. ” این خال کوبی نماد هیروگلیف “راهی به سوی خود” و “دروازه پادشاهی آسمان” را مشخص می کند. اولین بار در سال 2008 روی جلد آلبوم گروه “1 + 1 = 1” ارائه شد.