ساختمان تعمیر شده و مجهز به ناجیان تاجیک تحویل داده شد – اوستا

ساختمان تعمیر شده و مجهز تحویل امدادگران تاجیک

7 دسامبر 2020 ، ساعت 16:36

09اوستا. Tj | 07.12.2020 | مراسم بهره برداری از ساختمان تازه بازسازی شده ریاست جمهوری جمهوری تخصصی خدمات جستجو و نجات کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی تاجیکستان امروز ، 7 دسامبر در دوشنبه برگزار شد.

نوسازی و تجهیز ساختمان در قالب یک پروژه چهار ساله “تقویت ظرفیت کاهش خطر و واکنش در برابر بلایا” که در سپتامبر 2016 بین CoES ، دولت ژاپن و برنامه توسعه سازمان ملل متحد امضا شد ، انجام شد.

در مراسم افتتاحیه رئیس کمیته شرایط اضطراری رستم نظرزودا ، رئیس دفتر UNDP ، خانم پراتیبها مهتا ، سفیر ژاپن در تاجیکستان ، آقای تاکایوکی میاشیتا و روسای چندین سازمان بین المللی معتبر در جمهوری تاجیکستان حضور داشتند.

رئیس CoES در سخنان خود از پشتیبانی شرکا در روند بازسازی ساختمان اداره نجات دهندگان CoES تشکر کرد و خاطرنشان کرد که شرایط ایجاد شده برای نجاتگران بر خدمات آنها تأثیر می گذارد و کمک سریع به مردم خواهد بود.

میهمانان ساختمان تازه بازسازی شده ، دفاتر ، مجهز به تجهیزات لازم را مورد بررسی قرار دادند. مبلمان و سایر ظروف توسط برنامه توسعه سازمان ملل در تاجیکستان ، آژانس زیستگاه آقاخان و صندوق کودکان سازمان ملل در تاجیکستان خریداری شده است.

این ساختمان از دو طبقه تشکیل شده است که دارای کلاس های تخصصی ، گاراژها ، دفاتر کارمندان واحد نجات است. اتاق ها و کلاس های موضوعی مجهز به کلیه تجهیزات لازم هستند.

همچنین مهمانان با تکنیک و تجهیزات خاصی که در ترازنامه دفتر وجود دارد آشنا شدند.

در این جلسه درباره اجرای پروژه ، نتایج بدست آمده در سال 2020 و برنامه کاری سالانه این پروژه برای سال 2021 بحث و تبادل نظر شد.