سادالسکی مراسم خاکسپاری گفت را شرم آور خواند

استانیسلاو سادالسکی ، بازیگر و وبلاگ نویس ، در وبلاگ خود در اینستاگرام انتقاد کرد که وی از مراسم خداحافظی با هنرمند خلق RSFSR والنتین گفت ، که در تئاتر Sovremennik برگزار شد ، انتقاد کرد.

سادالسکی گفت: “من در حال جدایی از والیا بودم. شرم آور. سالن خالی است.” به گفته وی ، تقریباً هیچ یک از بازیگران جوان و شناخته شده تئاتر نیامده اند.

وی افزود: “مدیر هنری جدید Sovremennik Ryzhakov نیامد – وی گفت بیمار است”. در همان زمان ، سادالسكی الكساندر روزنبام و گریگوری لپس را در این مراسم دید.

سادالسکی همچنین سخنرانی لیا آخدژاکووا را ستود که به گفته وی “اوضاع را کمی تخفیف داد”.







در همان زمان ، تئاتر نسبت به پیام سادالسکی واکنش تندی نشان داد. به گزارش دیلی استورم ، Sovremennik سخنان خود را بدبینانه و ناخوشایند توصیف کرد. در آنجا تأکید کردیم که سالن مطابق با قوانین مسکو پر شده است – 25٪ در رابطه با بیماری همه گیر ویروس کرونا.

نماینده تئاتر گفت: “یک خداحافظی صادقانه ، بسیار خوب ، شایسته والنتین ایوسیفوویچ وجود داشت.”







این کارمند تئاتر همچنین تأکید کرد که کسانی که مراسم وداع را تماشا می کنند نباید از حضور افراد خارج از دنیای تئاتر در مراسم تشییع جنازه خجالت آور باشند ، زیرا “والنتین ایوسیفوویچ آنها را دوستان و بستگان خود می دانست”. در همان زمان ، سادالسکی ، همانطور که در آنجا اشاره شد ، “به سختی از ترکیب این گروه خوب می داند ، او چند دهه پیش در تئاتر بود”. نماینده سوورمننیک گفت: “البته سخنان او نادرست است ، نه به مناسبت ، ناخوشایند ، بدبین ، بی ادب.”

والنتین گفت در سن 85 سالگی در اثر عواقب سکته مغزی در 12 دسامبر در لارک نزدیک مسکو درگذشت. خداحافظی با افسانه تئاتر و سینمای روسیه در زادگاه وی در مسکو “Sovremennik” در 15 دسامبر اتفاق افتاد. الکساندر روزنبام ، گریگوری لپس ، لیا آخدژاکوا و همچنین تعدادی دیگر از بازیگران مشهور مانند سرگئی گارماش ، ولادیمیر مشکوف و النا یاکوولوا در این مراسم حضور داشتند. این هنرمند در گورستان Troekurovsky به خاک سپرده شد.

پخش آنلاین وداع و تشییع جنازه والنتین گفت را در وب سایت MK بخوانید

اولگا استرومووا ، بیوه Gaft ، هنگام مراسم یادبود اشک های خود را حفظ نکرد


فیلم مربوطه را مشاهده کنید