ستاد جمهوری خواهان برای استفاده منطقی از برق ایجاد شده در تاجیکستان – اوستا

ستاد جمهوری خواهان برای استفاده منطقی از برق ایجاد شده در تاجیکستان

10 دسامبر 2020 ، ساعت 10:06

17اوستا. Tj | 10.12.2020 | در تاجیکستان ، یک مرکز متحد جمهوری برای استفاده منطقی از برق و شناسایی موارد اتصال غیرقانونی به شبکه های برق ایجاد شده است.

یک روز قبل ، در دوشنبه ، تحت رهبری وزیر امور داخلی جمهوری تاتارستان رامازون راخیمزودا ، کنفرانسی تلفنی با حضور نماینده وزارت امور داخلی ، کمیته دولتی امنیت ملی ، دادستانی کل و آژانس مبارزه با فساد اداری برگزار شد.

در این کنفرانس نمایندگان کمیته های جوانان و ورزش ، زنان و خانواده ها ، هلدینگ انرژی دولتی “بارکی توجیک” و وزارت انرژی و صنعت نیز حضور داشتند.

خاطرنشان شد که در رابطه با اتمام کار تعمیر و کنترل و اقدامات پیشگیرانه در تأسیسات انرژی کشور و از سرگیری مجدد برق کامل به مردم ، نیاز به استفاده منطقی از برق توسط شهروندان در زمستان وجود دارد.

در طول جلسه ، نمایندگان تمام ساختارها یک ستاد جمهوری جمهوری مشترک ایجاد کردند تا کارهای توضیحی را در هر شهر و منطقه ، استفاده منطقی از برق و شناسایی موارد اتصال غیرقانونی به منبع برق انجام دهد.

ستاد جمهوری از 10 دسامبر سال 2020 فعالیت خود را در قلمرو جمهوری آغاز می کند.

گروه های کاری محلی سیستم مصرف برق را در خانه های ساکنان کشور ، شرکت ها ، سازمان ها بدون در نظر گرفتن مالکیت بررسی می کنند.

در همین راستا ، وزارت امور داخلی شهروندان را به استفاده منطقی از برق در زمستان و نشان دادن مسئولیت بالای شهروندی فرا می خواند.