سرگئی درایدن بازیگر مرده به دلیل تاخیرهای اداری نمی تواند دفن شود

سرگئی درایدن بازیگر مرده به دلیل تاخیرهای اداری نمی تواند دفن شود

جسد دریدن بازیگر فقید را نمی‌توان از فنلاند به سن پترزبورگ برد زیرا بوروکرات‌ها

سرگئی دریدن، بازیگر تئاتر و سینما، دوست دوران کودکی نویسنده مشهور روسی، سرگئی دولتوف، سرگئی دریدن، که در 8 می در سن 81 سالگی در فنلاند درگذشت، به دلیل موانع اداری نمی تواند توسط بستگانش دفن شود.

همانطور که خبرنگار MK در محافل سینمایی متوجه شد، نزدیکان این بازیگر در تلاش هستند تا بر تشریفات اداری غلبه کنند تا جسد متوفی را به سن پترزبورگ تحویل دهند.

الکساندر پروشکین کارگردان، رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم “ویوات، سینمای روسیه” که 31 بار در سن پترزبورگ برگزار می شود، به روزنامه نگار روزنامه گفت که با دریدن در شهر روی نوا ملاقات کرده است. او از این هنرمند فقید یاد می کند: «شخصی باز، چشمه ای از انرژی، سختگیرانه درباره زندگی.

پروشکین خلاصه کرد: “شخصیت”. – در خاطره ماند. وی همچنین آن مرحوم را «سیاره پترزبورگ» و روشنفکر نامید.

کارگردان گفت: «یک خروج کاملاً غیرمنتظره. “مثل ضربه ای به سر.”

کارگردان فیلم آندری زایتسف گفت که موفق به ساخت یک فیلم مستند در مورد این بازیگر شده است، انتظار می رود به زودی در تئاتر بولشوی نمایش داده شود. به گفته وی، این کارگردان تابستان امسال قصد داشت فیلمی بلند با دریدن و آلیسا فریندلیچ به عنوان همسر فیلمبرداری کند. اکنون، بدون دریدن، فیلم به احتمال زیاد اتفاق نخواهد افتاد، زیرا فروندلیچ بدون او آماده فیلمبرداری نیست.

سرگئی دریدن صاحب دو جایزه تئاتر ملی “ماسک طلایی”، جایزه آکادمی هنرهای سینمایی روسیه “نیکا” است. او در فیلم های «پنجره ای رو به پاریس»، «چشمه»، «پاپا» و … بازی کرد.

پیش از این گزارش شده بود که علت مرگ دریدن فاش نشده بود. در 31 می، او قرار بود روی صحنه BTC برود تا در تولید “سه مرد چاق” بر اساس داستان پریان یوری اولشا بازی کند. او در چند سال گذشته این نقش را بازی کرده است.