سفارت هند در تاجیکستان نتایج مسابقه نقاشی – اوستا را خلاصه کرد

سفارت هند در تاجیکستان نتایج مسابقه نقاشی را خلاصه کرد

17 نوامبر 2020 ، ساعت 09:19

اوستاTj | 20/11/17 | سفارت هند در تاجیکستان مسابقه نقاشی با عنوان “پیروزی نور بر تاریکی” (پیروزی خوبی بر بدی) را ترتیب و اجرا کرد.

این مسابقه به عنوان بخشی از جشن جشنواره دیوالی و همچنین به مناسبت روز کودک که هر ساله در 14 نوامبر در هند برگزار می شود ، در 14 نوامبر سال جاری برگزار شد.

در این مسابقه نقاشی دانش آموزان دبیرستان “سومونیون” ، مدرسه جمهوری خاص تاجیکستان ، مدرسه شماره 1 شهر دوشنبه ، مدرسه بین المللی “دوشنبه” شرکت کردند. مدرسه بین المللی Contofield؛ دانشجویان اتحادیه هنرمندان تاجیکستان و فرزندان نمایندگان دیاسپورای هند در دوشنبه.

برندگان مسابقه نقاشی: محمدیوسف تویروف (مدرسه بین المللی دوشنبه) ، ایمرون گادوئف و شیرین زابیرووا (اتحادیه هنرمندان تاجیکستان) بودند.

به دنبال این مسابقه ، یک برنامه فرهنگی با حضور دانش آموزان مرکز فرهنگی هند (مرکز فرهنگی سوامی ویوکاناندا) ، دوشنبه و دانش آموزان مدارس مختلف برگزار شد.

به کلیه دانش آموزانی که در مسابقه نقاشی و برنامه فرهنگی شرکت کردند ، گواهی سپاس اهدا شد.

در این مراسم ، مدیر مدرسه سامونین طرحی از ماهاتما گاندی ، تهیه شده توسط یکی از دانش آموزان این مدرسه ، یونس رحمونی ، به آقای ویرج سینگ به سفیر هند در تاجیکستان ، آقای ویرج سینگ اهدا کرد.