سمینار افسران پلیس راهنمایی و رانندگی در منطقه سغد برگزار شد – اخبار تاجیکستان

در 14 آوریل، یک سمینار-جلسه آموزشی در ریاست وزارت امور داخله منطقه سغد برای پرسنل شرکت خدمات گشت زنی اداره OGAI، سرویس مطبوعاتی وزارت امور داخلی وزارت امور داخله برگزار شد. جمهوری تاجیکستان گزارش می دهد.

سرهنگ پلیس مانونزودا علیشیر کومیل، رئیس بخش تحقیق و تفحص از وزارت امور داخله منطقه سغد، هدف و ماهیت سمینار را با موضوع “رویه یکپارچه برای عملکرد اداری در ارگان های امور داخلی کشور توضیح داد. جمهوری تاجیکستان و ثبت آن در یک پایگاه داده الکترونیکی واحد.

وی تاکید کرد: نظام فعالیت اداری عاملی موثر در پیشگیری از وقوع جرم و بزهکاری است. به ویژه می تواند به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پیشگیری از تصادفات کمک کند.

علاوه بر این، با توجه به این حوزه کاری، بودجه قابل توجهی از بودجه دولتی دریافت می شود. از این منظر کیفیت رویه ثبت تخلفات اداری شناسایی شده و صحت اجرای فعالیت ها می تواند بر اثربخشی جهت دهی رویه اداری تأثیرگذار باشد.

به شرکت کنندگان در سمینار دستورات و دستورالعمل های تنظیم کننده فعالیت های اداری توضیح داده شد.

این سمینار فرصتی را به پرسنل شرکت خدمات گشت OGAI وزارت امور داخله در منطقه سغد داد تا در مورد مشکلاتی که در طول خدمت با آن مواجه هستند بحث کنند، اطلاعات لازم را کسب کنند و دانش نظری خود را تقویت کنند.