سه بازیکن از تاجیکستان و یک مربی – اوستا در فصل جدید پروژه “فوتبال برای دوستی” شرکت خواهد کرد

سه بازیکن از تاجیکستان و یک مربی در فصل جدید پروژه “فوتبال برای دوستی” شرکت خواهند کرد

1 دسامبر 2020 ، 08:15

2اوستا. Tj | 01.12.2020 | در فصل جدید برنامه اجتماعی بین المللی فوتبال برای دوستی ، که توسط PJSC Gazprom اجرا شد ، تاجیکستان با سه بازیکن جوان و یک مربی ارائه خواهد شد. برندگان این پروژه صاحبان افتخار بلیط بازی نهایی لیگ قهرمانان یوفا 2021 در استانبول خواهند بود.

طبق وب سایت FTF ، در نتیجه قرعه کشی آنلاین ، 32 تیم ملی مسابقات سالانه فوتبال برای دوستی برنامه بین المللی کودکان بین المللی PJSC Gazprom مشخص شده است. طبق سنت ، تیم ها نام گونه های جانوری نادر را به خود اختصاص دادند.

تاجیکستان امسال در پروژه فوتبال برای دوستی توسط بازیکنان جوان – سوروش یوسفژونوف ، دورو یوسوپف ، پاول کویموف و همچنین مربی جوان جوشن تولیخونزودا ارائه خواهد شد.

در نتیجه قرعه کشی ، سوروش یوسفژونوف به عضوی از تیمی به نام “جرثقیل خاور دور” ، دورو یوسوپوف به عضو لاک پشت دریایی بیسا ، پاول کویموف به عنوان عضو تیم اسکاتا مانتا از افتخار کشور دفاع خواهد کرد و جوشن تولیخونزودا مربی جوان Giant Ibis شد …

بچه ها در تیم های مختلط با همسالان خود از فرانسه ، اوگاندا ، تانزانیا ، کره ، رومانی بازی خواهند کرد – کودکان از بیش از 100 کشور جهان در مسابقات جهانی آنلاین شرکت می کنند.

کودکان از سراسر جهان برای کسب عنوان قهرمانی جهانی فوتبال برای دوستی و بلیط های فینال لیگ قهرمانان یوفا در سال 2021 در استانبول رقابت خواهند کرد.

در جریان قرعه کشی ، میهمانان و سفیران برجسته پروژه – برنده جام جهانی و لیگ قهرمانان یوفا روبرتو کارلوس ، مشاور رئیس اتحادیه فوتبال روسیه الکسی اسمرتین ، رئیس گروه آموزش و پرورش و آموزش متخصصان یوفا در زمینه فوتبال ، فرانک لودولف ، بازیکن حرفه ای فیفا FC Schalke 04 Tim (تیم “لاتکا”) شوارتمن رویدادهای آینده را اعلام کرد.

بازی های مقدماتی قهرمانی آنلاین فوتبال برای دوستی در تاریخ 7 تا 8 دسامبر برگزار می شود و فینال بزرگ نیز در تاریخ 9 دسامبر برگزار می شود ، جایی که برندگان و دارندگان بلیط خوش شانس برای فینال لیگ قهرمانان یوفا 2021 در استانبول مشخص می شوند.

مسابقات بین المللی فوتبال برای دوستی پیش از مسابقات فینال لیگ قهرمانان یوفا به طور سنتی در شهرهای مختلف برگزار می شود. برای نگه داشتن این رویداد که کودکان در سراسر جهان در انتظار آن هستند ، تصمیم بر این شد که این مسابقات امسال در شبیه ساز بازی فوتبال جدید برای فوتبال جهانی به صورت آنلاین برگزار شود. شرکت کنندگان جوان برنامه فوتبال برای دوستی اولین کسانی هستند که بازی می کنند. برنامه بازی در تاریخ 10 دسامبر – روز جهانی فوتبال در دسترس مخاطبان گسترده قرار خواهد گرفت. می توانید آن را به صورت رایگان برای MS Windows ، Apple MacOS ، Android ، iOS بارگیری کنید.