شبکه مراکز خدمات مشتری Tcell در دوشنبه در حال رشد است! – اوستا

شبکه مراکز خدمات مشتری Tcell در دوشنبه در حال رشد است!

15 دسامبر 2020 ، ساعت 12:00

16اوستا. Tj | 15.12.2020 | طی ماه گذشته ، اپراتور پیشرو و ابتکاری کشور ، Tcell ، 5 مرکز خدمات مشتری با فناوری پیشرفته جدید در پایتخت افتتاح کرده است!

مراکز خدمات جدید در 102 منطقه کوچک ، در 9 کیلومتری ، در بازار ساکوات ، در 7 کیلومتری و در مرکز خرید صدبرگ واقع شده اند.

دفاتر جدید زیرساخت های پوشش سرمایه با شبکه خرده فروشی شرکت را بهبود می بخشند. سرمایه در حال رشد است و مشترکین در هر منطقه به خدمات با کیفیت نیاز دارند. با توجه به انتخاب مکان خدمات جدید ، Tcell برای مشترکان راحت تر خواهد شد! اکنون مشاوره با متخصصان Tcell ، حل مشکلات فنی ، اتصال یا ثبت نام مجدد سیم کارت های Tcell برای همه ساکنان این مناطق و بازدید کنندگان از بازارها و مراکز خرید در فاصله مسیری قرار دارد.

در هر دفتر خدمات Tcell ، مشترکین می توانند هر گونه مشاوره مربوط به ارتباطات تلفن همراه را دریافت کرده و از انواع تعرفه های ارائه شده استفاده کنند. در اینجا می توانید مشکلات فنی را برطرف کنید ، سیم کارت های Tcell را متصل یا دوباره ثبت کنید ، حساب خود را شارژ کنید ، برنامه تعرفه ای و خدمات مورد نیاز را انتخاب کنید.

همه اپراتورهایی که در دفاتر خدمات Tcell کار می کنند تحت آموزش و کارآموزی طولانی مدت قرار می گیرند تا بتوانند به طور موثرتری به مشترکان در حل مشکلات ارتباطی کمک کنند.

مطابق با استراتژی توسعه Tcell ، نیازهای هر مشترک در اولویت است. به همین دلیل Tcell مرتباً شبکه مراکز خدمات مشتری را گسترش می دهد. امروزه مراکز خدمات اختصاصی Tcell در تمام شهرها و مناطق عمده تاجیکستان افتتاح شده است و خدمات سطح بالایی را برای مشترکان فراهم می کند و مشاغل جدیدی را برای ساکنان محلی باز می کند.

ما خوشحال خواهیم شد که شما را در مراکز خدمات خود ببینیم!

Tcell بزرگترین شرکت مخابراتی در تاجیکستان است که تنها سهامدار آن صندوق توسعه اقتصادی آقاخان (AKFED) است. AKFED یک آژانس توسعه بین المللی است که به ارتقا of کارآفرینی و ایجاد بنگاه های اقتصادی پایدار اختصاص دارد.

AKFED یکی از آژانس های AKDN است ، شبکه ای از آژانس های توسعه خصوصی که به بهبود فرصت ها و شرایط زندگی مردم کشورهای در حال توسعه اختصاص یافته است.

آژانس های AKDN صرف نظر از ملت ، جنسیت و مذهب آنها برای منافع عمومی همه شهروندان کار می کنند. AKDN قصد دارد به توسعه تاجیکستان فعال اقتصادی ، پایدار سیاسی ، متنوع از نظر فکری و تحمل فرهنگی کمک کند.