شرایط مرگ بازیگر الكساندر ساموئیلوف از ویروس كرونا مشخص شده است

“یک هنرمند واقعی روسی از بین رفته است”

پایان سال تقویمی همچنان خبرهای غم انگیز را خرد می کند و تعداد قربانیان در دنیای فرهنگی در حال حاضر ده ها نفر است. امروز ، الكساندر ساموئیلوف ، هنرمند ارجمند روسیه ، بازیگر تئاتر و فیلم شوروی و روسیه از بین رفته است. وی در سن 68 سالگی بر اثر ویروس کرونا درگذشت.

همکاران الکساندر ولادیمیرویچ در تئاتر هنری مسکو می گویند: “امروز همکار ما ، رفیق ما درگذشت.” گورکی ، جایی که از سال 1994 در آنجا کار می کرد.

در اوایل ماه نوامبر ، ساموئیلوف به دلیل ذات الریه در بیمارستان بستری شد و در روز سیزدهم به تهویه مصنوعی ریه متصل شد. قبل از وخیم شدن وضعیت سلامتی ، او به طور فعال همزمان دو نقش را در اجراهای برتر تئاتر تمرین کرد: نقش احمق مقدس کارپ و اسقف اعظم یونا در نمایش لاوروس براساس رمان یوگنی وودولازکین و بنده فیرس در باغ آلبالو چخوف.

“تئاتر ما امروز در غم و اندوه است. الكساندر ساموئیلوف رفت. هنرمند با حرف بزرگ. او هنوز در توزیع مقابل من به Firs در “باغ آلبالو” ذکر شده است … من البته شخصاً او را نمی شناختم ، فقط او را در تمرین ها می دیدم. اما همه ما او را از تعداد زیادی نقش در فیلم ها می شناسیم. ذاتاً یک هنرمند ، با ژن در سطح مولکولی. و من بسیار متاسفم برای آن دسته از هنرمندان ما که راه طولانی را با الکساندر ولادیمیرویچ طی کرده اند. چنین حفره هایی برای همیشه باقی می مانند. به عنوان سوغات. “، – شاعر ماریا واتوتینا در صفحه فیس بوک خود نوشت.

الكساندر ساموئیلوف را به یاد می آورند ، همكاران می گویند: “یك هنرمند واقعی روس رفت.”

در واقع ، می توان گفت که سرنوشت الکساندر ساموئیلوف از پیش تعیین شده بود. وی در شهر کمرووو در خانواده ای بازیگر به دنیا آمد. پدر – هنرمند خلق اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی شوروی اتحادیه جماهیر شوروی ولادیمیر یاکوولویچ ساموئیلوف و مادرش نادژدا فئودوروونا در تئاتر منطقه ای درام تئاتر کمرووو ، سپس در تئاتر گورکی خدمت کردند و از سال 1968 در تئاتر مسکو مستقر شدند. V. مایاکوفسکی.

الكساندر راه پدر و مادرش را دنبال كرد. او در سال 1977 از GITIS فارغ التحصیل شد (دوره A.A. Goncharov) ، در گروه تئاتر پذیرفته شد. مایاکوفسکی ، سپس در تئاتر منطقه ای درام مسکو ، تئاتر منطقه ای مسکو خدمت کرد. A.N. استروسکی و در سال 1994 به گروه تئاتر هنری مسکو به نام گورکی پیوست.

در طول سالها ، مخاطبان از او به عنوان یک قهرمان شجاع ، باشکوه از یک طبیعت کل ، گسترده و مستقیم یاد کردند. این تصویر همچنین از اشراف طبیعی ساموئیلوف شکل گرفته است. حضار از کاپیتان او تالبرگ از گارد سفید ، ویکتور کواربلوف از کنترل شات ، بلند شوستلیوتسف از لس ، بارون ناامید از گورکی در پایین ، مارشال نی از ناپلئون در کرملین مالیاگین ، کایفا از بولگاکوف به یاد آوردند. استاد و مارگاریتا ». در سالهای اخیر ، سامویلوف با شکوه و عظمت در نقش “نیکلای پتروویچ کیرسانف” در نمایش “پدران و پسران” بر اساس رمان NS Turgenev بازی کرد.

الکساندرا ساموئیلوا عاشق دوربین فیلم بود – در طول زندگی خود در بیش از 40 فیلم و سریال تلویزیونی بازی کرد ، در درام اجتماعی ضروری بود: او در نقش مارشال و افسران ، بازپرس ها و دزدان ، زحمتکشان و افراد بی خانمان بازی می کرد.

اطلاعات مربوط به مکان و زمان وداع با این هنرمند متعاقبا اعلام خواهد شد.