شنور تصمیم گرفت تا در Voice به تروریسم موسیقی بپردازد

و سرود دهه نود را خراب کرد

هفته گذشته سرگئی شنوروف به وضوح در آتش سوخت. وی به عنوان مدیرعامل RTVI ، تینا کندلاکی را به دلیل عملکرد ضعیف مصاحبه کننده شرمنده و جریمه کرد. و او به عنوان داور نمایش “Voice” آهنگ “Press the Button” را به ویرانه تبدیل کرد و ضربه طلایی گروه “Technology” را به اعضای تیم خود سپرد.

اما اگر داستان با کندلاکی بیشتر شبیه یک دسیسه کابینه است که در آن بیشتر از آتش دود وجود دارد ، آنگاه حمله رعد اسا موسیقی کورد در “صدا” شبیه حمله تروریستی بود. آهنگ های Technology مناسب ترین نسخه برای نسخه های کاور نیستند زیرا برای کسانی که آنها را نوشتند و آنها را به سرودهای دهه نود تبدیل کردند ، مناسب ترین هستند. اما ، ظاهراً ، در مرحله تمرین ، نه مربی ستاره و نه اتهامات او ایگور زاوازالسکی و یوری گوردینکو این را درک نکردند و آنچه را که در حالت ایده آل بهتر است در دیوارهای اتاق VIP در کارائوکه باقی بماند ، به هوا منتقل می کنند.

احتمالاً آهنگهای “فناوری” هرگز در تلویزیون به این امید ناامید کننده نبوده اند. نتیجه آنقدر وحشتناک بود که به راحتی می توانست به عنوان یک پروژه هنری متفکرانه منتقل شود. و آقای شنوروف دقیقاً شخصی است که می توان چنین شجاعتی را از او انتظار داشت. واقعاً جسورانه است – صرف چند دقیقه از وقت گران قیمت یک پروژه گران قیمت و دارای مجوز ، صرفاً مزخرف است.

و این احتمال وجود دارد که در چنین شرایطی روشن شود که چرا رهبر لنینگراد روی یک صندلی چرخان قرمز نشسته و با هنرمندان آماتوری که می خواهند به هر قیمتی محبوب شوند ، دست و پنجه نرم می کند. پول به تنهایی در این شرایط پاداشی بسیار خسته کننده است. اما پول همراه با کلاهبرداری گزینه بسیار جالب تری است. به نظر می رسد تصویر کورد به عنوان گرگینه با گیتار قبلاً کار شده و با قیمت بهینه به فروش رسیده است. اما به عنوان یک شکل غیر قابل پیش بینی و حتی وحشی رسانه ای ، سرگئی ولادیمیرویچ تازه شروع به آشکار شدن می کند.

به هر حال ، در همان شماره The Voice ، از همه آنچه زیر نظر Cord گذشت ، فقط نسخه قاتل “Press the Button” نبود که حیرت زده کرد. یک جلد از Sad نیز وجود داشت اما درست بود. در یک نمایش استعدادیابی ، که در آن بازدیدهای کوئین مظاهره شورش راک اند رول است ، اما مرحله شوروی با سرعت بیشتری پذیرفته می شود ، ضربه متالیکا در میان ثبات و آرامش به زلزله شباهت دارد. از این واقعیت که همه اینها با آوازهایی تا حدی اپرا اجرا می شد ، دو چندان ناخوشایند شد. و اگر سرگئی شنوروف تصمیم گرفت در این فصل به روشی مشابه از آن لذت ببرد ، پس بهتر است که برای همیشه صبر نکنید. و این خبر خوبی است.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 28430 2 دسامبر 2020

تیتر روزنامه:
گرگینه روی هوا