شور به برنامه گفتگو بازگشت: سالتیکوا در برابر جراح پلاستیک

او احتمالاً جایی نرفته است. حداقل در برنامه هایی که روابط بین اقوام دور و نزدیک روشن می شود، هنوز همه چیز داغ است. اما ستاره ها به وضوح فتیله رسوایی را حذف کرده اند. بنابراین به نظر می رسید. و بیهوده

“آیا مریض هستی یا چی؟” ایرینا سالتیکوا از مردی که به عنوان جراح پلاستیک معرفی شده بود پرسید. آقا واقعاً بی پروا عمل کرد و سعی کرد حدس بزند که چرا ستاره پاپ اینقدر شاد و جوان به نظر می رسد. و شاید بتوان گفت، او به آرامی پیاده شد.

در نمایش “ستاره ها با هم آمدند” آنها به طور هماهنگ فهمیدند که برای پیر نشدن چه باید بکنند. بسیاری از دستور العمل ها به ماساژهای عجیب و غریب، حمام های خاص و افکار مهربانانه خلاصه می شد. تمام این طب عامیانه، بر خلاف برخی از چهره های به سختی قابل تشخیص، اما هنوز معروف، به عنوان یک تمسخر بزرگ تلقی می شد، اما آنها روان صحبت می کردند.

گاهی اوقات فلفل را به شکل پرکننده‌های سرگردان روی صورت اضافه می‌کردند، اما به طور کلی همه چیز بسیار زیبا و حتی خانگی بود، تا اینکه یک جراح جاه‌طلب خواست آثار جراحی پلاستیک را روی صورت خانم سالتیکوا پیدا کند. چطور ممکن است چنین چیزی به ذهنم خطور کند؟

در برنامه “محل ملاقات” آندری نورکین همه چیز بسیار دراماتیک تر بود. این در مورد ستاره هایی بود که به خط مقدم نزدیک می شوند و این را با نیت کاملاً خوب توضیح می دهند، اما هرگز فراموش نمی کنند که یک ویدیو برای مشترکین خود بسازند. “این یک هیاهو یا یک انگیزه صادقانه است؟” کارشناسان دعوت شده سعی در یافتن این موضوع کردند. نمونه داغ یکی از اعضای سابق گروه مرکز به نام پتاها بود که خود را در استتار و به ظاهر حتی در موقعیتی خطرناک اسیر کرد.

مجری سعی کرد به وجدان خود فشار بیاورد، در پاسخ، پتاح مانند یک جنگ رپ رفتار کرد. “میتونی لعنت کنی!” – آندری نورکین در نقطه ای از بحث گفت که البته به تصویر تلویزیونی کت و شلوار محترم او رنگ می بخشد. برد نیز به نوبه خود احساس کرد که پادشاه مهمانی است و به طرز چشمگیری استودیو را ترک کرد و همه حاضران را خانه سالمندان خواند. از طرف او خیلی مودبانه نیست، اما از طرف کسانی که می خواستند چیزی در مورد وجدان، انگیزه خالصانه و به ویژه در مورد تبلیغات نامناسب به هنرمند توضیح دهند، بسیار ساده لوحانه بود. احتمالاً در یک گله گرگ می توانید در مورد گیاهخواری نیز سخنرانی کنید، اما بعید است که منتظر تشویق باشید.

لبخند بزن، خنده دار است

خنده برای تهیه کنندگان تلویزیون یک موضوع بسیار جدی است، بنابراین آنها سعی می کنند به طرق مختلف حس شوخ طبعی مخاطب را آرام کنند. و اینجا اول آوریل است – همان روزی که مرسوم است با وجود هر شرایطی بخندیم.

شور به برنامه گفتگو بازگشت: سالتیکوا در برابر جراح پلاستیک







در فرکانس های فدرال، ما تصمیم گرفتیم به سنت ها پایبند باشیم. گارد بازیگر قدیمی با حجم زیادی از داستان های تئاتری به دیدار Tsiskaridze آمد. شاید بسیاری از آنها قبلاً در برنامه های مختلف گفته شده باشد، اما این واقعیت که هنرمندان عامیانه هنوز این داستان ها را به خاطر می آورند و هنوز هم با تدبیر آنها را بیان می کنند، چیزی جز شادی به ارمغان نمی آورد.

در سیاره استندآپ، البته شوخی ها متفاوت است. در اینجا، داستان های نمایشی کارساز نخواهد بود، زیرا کلمات و تداعی ها باید ساده تر و ترجیحاً در آستانه نجابت به معنای فعلی آن باشند. و گاهی اوقات همه چیز خوب پیش نمی رود. البته پاول وولیا و گاریک خرلاموف طی سال‌ها هیستری در طنز جدید به طرز فحاشی معروف شده‌اند. دختران در این رشته ورزشی همچنان عقب هستند، هر چند فضای ویژه ای به نام “استندآپ بانوان” برای آنها در نظر گرفته شده است.

ترسیم چنین خطوط جنسی پررنگ واقعاً در ذات نیست، اما وجود دارند. کمدین ها البته چیزهایی برای شوخی دارند و بسیاری از اجراها بسیار جوی هستند. درست است، این فضا نوعی باشگاه است. یعنی هر چه دخترها زیباتر شوخی کنند، این شک و تردید بیشتر می شود که تلاش آنها باید در تلویزیون نمایش داده شود.

احتمالاً با این واقعیت کنار آمده ایم که تلویزیون تنها راه دیگری برای تماشای یک ویدیوی جالب از یک شبکه اجتماعی است، اما جادوی یک صفحه نمایش بزرگ، حداقل سی و دو اینچ، از بین نرفته است. و وقتی «استندآپ زنانه» روی چنین صفحه‌ای بیرون می‌آید، بلافاصله می‌خواهید آن را به فرمت یک تلفن همراه برگردانید. اونجا خنده دارتره

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 29004 مورخ 5 آوریل 2023

تیتر روزنامه:
شور به برنامه گفتگو بازگشت