فرد قدرتمند BDT را ترک می کند، فروندلیچ کمکی نخواهد کرد

فرد قدرتمند BDT را ترک می کند، فروندلیچ کمکی نخواهد کرد

تمدید قرارداد نخواهد بود

مدیر هنری تئاتر درام بولشوی به نام G.A. Tovstonogov (BDT) در سن پترزبورگ آندری Moguchy پست خود را ترک کرد. او از سال 2013 هدایت این تیم را برعهده داشت. در 9 آوریل قرارداد او به پایان رسید. مدیریت تئاتر به مدیر تئاتر تاتیانا آرکیپووا منتقل می شود.

وزارت فرهنگ دلیل تمدید نشدن قرارداد را مشخص نمی کند. شاید تصمیم خودش باشد. اما این واقعیت که Mighty One از NWO حمایت نکرد در هر صورت نقش داشت.

در سال 2016، زمانی که ولادیمیر مدینسکی ریاست وزارت فرهنگ را بر عهده داشت، موضوع تمدید قرارداد با آندری موگوچی که در آن زمان به مدت سه سال مسئولیت تئاتر را بر عهده داشت، حاد بود. در آن زمان وضعیت BDT نگران کننده بود، منتظر آمدن وزیر بودند. همه چیز به نفع این واقعیت بود که هیچ تمدید وجود نخواهد داشت. این گروه نامه ای در حمایت از مدیر هنری خود به ولادیمیر پوتین و دیمیتری مدودف ارسال کرد. همه آن را امضا نکردند، اما 57 نفر آن را امضا کردند. اولگ باسیلاشویلی با کار بیشتر توانا مخالفت کرد. سوتلانا کریوچکووا بیش از یک بار علناً اعلام کرده است که تماشاگران توستونوگوف دیگر به تئاتر نمی آیند. اما آلیسا فریندلیچ گفت که اگر مایتی اخراج شود، تئاتر را ترک خواهد کرد. از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده است. وضعیت تئاتر را می توان غیرقابل بازگشت نامید.