قیمت تجهیزات ساختمانی: کلایمر

از آنجایی که تجهیزات بالابر برای قرن ها در پروژه های ساختمانی و ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته است، استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته ای که ایمان و ایمان هستند و می توانند کارها را با پیشرفت علم و فناوری آسان تر کنند، پروژه های فزاینده باشند. ای پیدا کرده است. از تجهیزات سنتی داربست فلزی برای کار در ارتفاعات مانند ساخت سدها، سکوهای نفتی، رنگ آمیزی در ساختمان ها، نظافت نمای و یا معماری و نما استفاده می شود. بوده است

اجاره داربست فلزی از شرکت ها و کارخانجات و نصب آن مستلزم صرف زمان و تلاش زیادی بود. با توجه به اینکه داربست در حال حاضر باید جدا شود و پس از اتمام کار به شرکتی بازگردانده شود. طبق آمار، ایمنی بست بسیار پایین است و مرگ و میر ناشی از استفاده از آن نیز این نتیجه را تایید می کند.

در طول و عرض یک ساختمان به صورت عمودی و افقی حرکت می کند. یا ساختار، و با توجه به محفظه فلزی آن، که محل قرارگیری فرد است، او را از حوادثی مانند سقوط مصون می دارد. خرید یا اجاره دستگاه کلایمر مقرون به صرفه است زیرا کلایمرها در مقایسه با داربست بسیار مقرون به صرفه هستند. هنگام مقایسه قیمت اجاره یک کلایمر با اجاره داربست فلزی مشخص است که وسیله کلایمر بسیار گرانتر و سریعتر است.

در پروژه های بزرگ کوچک، دستگاه کلایمر و دستگاه فوم بتن، بهره وری و کارایی را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

دستگاه کلایمر (climber)

کار در ارتفاعات خطر بسیار زیادی برای زندگی کاری دارد. بنابراین برای کار از دستگاه کلایمر بسیار ایمن تر است زیرا سبد آن سرعت آن را بسیار بیشتر از روش های دیگر می کند. نقشه هایی که آسمان خراش ها و ساختمان های بلند بالا می روند، استفاده از کلایمرها بسیار مهم است. در مقایسه با دستگاه کلایمر قیمت بسیار مناسب تری دارد. کلایمرها بسیاری دارند. علاوه بر قیمت مناسب، از سایر دستگاه های کلایمر می توان به ماندگاری بالا، نگهداری پایین و نامحدود بودن ارتفاع و ارتفاع اشاره کرد. یک دستگاه کلایمر نیز امکانات زیر را می دهد:

  • قابل اعتماد
  • بارگذاری بیش از حد یا افزایش قابلیت اطمینان سیستم
  • سیستم ترمز ایمنی با سیم بکسل ایمنی مستقل
  • کلایمر ساده با سیم ترمز چتر نجات
  • حمل و نقل آسان
  • نصب در نصب
  • تعمیر و نگهداری

قیمت دستگاه های کلایمر و اجاره و خرید دستگاه های کلایمر

با توجه به اینکه شرکت توسعه عمران دیتام نماینده برندهای مختلف اروپایی و آسیایی می باشد. قیمت دستگاه تا حد زیادی توسط کشور سازنده تعیین می شود. مدت زمان سکو و توان موتور از عوامل موثر بر قیمت دستگاه های کلایمر است. از این رو، اگر تصمیم درستی بگیرید، بهتر است اطلاعات پروژه خود را در اختیار کارشناسان شرکت قرار دهید تا بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند تا بتوانید از بین پیشنهادات مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنید. شرکت ما بر اساس طراحی پروژه شما و نیازهای کارفرما برای دسترسی، نوع کلایمرها را انتخاب می کنند. دوستان عزیز کلایمر را از شرکت و سایت راپینی میتوانید اجاره و خرید کنند.

منبع : سایت راپینی