لئونتیف علیه COVID واکسینه شد و آنتی بادی را از راه جنسی منتقل می کند

آهنگ آخر از اولین برداشت خوانده شد ، زیرا تدریس ، معالجه ، تغییر برق و اجرای صحنه ای هنوز از هر کسی که شروع به انجام این کار در اتحاد جماهیر شوروی کرد بهتر است.

به عنوان مثال ، از سال 1971 لو لوشچنکو ، که امروز نیز زیباست ، 44 بار روی صحنه ظاهر شده است ، و سال آینده او خواهد بود – آه ، آه! – “45 – دوباره لیووا توت.” لو والریانویچ با صدایی ، کت و شلوار اتو کشیده و بلافاصله پس از اجرا – همچنین در رژ لب هواداران مشتاق.

صوفیا روتارو نیز برای اجرای برنامه در مسکو پرواز کرد ، اگرچه چگونگی دقیقاً رمز و راز باقی مانده است ، با توجه به اینکه امروز از طریق بلاروس غیرممکن است. ظاهراً از طریق مالدیو یا قزاقستان. روتارو چهره ای جدید (خوب) و شیوه ای جدید (خوب) از خود نشان داد: او برای خبرنگاران ژست گرفت و آرزوی سال نو عالی داشت. شاید حسن نیت ارائه می دهد به دلیل این واقعیت است که امسال تمام اجراهای او در روسیه شکست خورده است ، و در تابستان هتل خود را در یالتا باز نشده است: آنچه ما داریم ، ما آن را حفظ نمی کند ، از دست داده ، ما لبخند و موج. کاملا در پشت صحنه ، دور از چراغ قوه ، روتارو لولیتا را بوسید ، که ، همانطور که می دانید ، در آوریل 2017 به مدت سه سال از ورود به اوکراین منع شد ، بنابراین اکنون ممکن است ممکن باشد ، اما هنوز هم به دلیل همه گیری امکان پذیر نیست. لولیتا ، مینی مشکی پوشیده ، از عکاسان خواست تا “با پاهای بلند ، نه مانند اینستاگرام” به او شلیک کنند. و او به خبرنگاران شکایت کرد که “من یک سال خیلی خسته بودم ، زیرا خیلی کار کردم”.

بعد از کلمه “کار” ، همکاران حاضر در صحنه شروع به انجام پیروتوهای پیچیده در نزدیکی لولیتا کردند. بیلان با کمال تنش در مقابل دیوار بعدی دراز کشید و الکساندر بوئینوف خواننده را در آغوش گرفت و او را در آغوش گرفت. درست است که ، لولا بلافاصله صادقانه اعتراف کرد که “همه مهمانی های شرکت های سال نو برای من ناپدید شده اند ، زیرا سالن های من بیش از 500 نفر است” و “فقط یک سال وجود دارد ، سال جدید در امارات متحده عربی.”

لولیتا با صراحت گفت: “امیدوارم كه آنها قفل یا قرنطینه ای دو هفته ای ایجاد نكنند ، زیرا حتی اگر همه به طور ناگهانی تصمیم بگیرند كه همه موسسات سرگرمی را در ساعت 23.00 تعطیل كنند ، مانند ما ، من وقت صحبت خواهم داشت ، زیرا من زودتر در برنامه هستم.

لولا خود را تحسین کرد ، گفت که “دقیقاً اینگونه است!” ، و از همه خواست که از او الگو بگیرند ، “زیرا خوب است خود را دوست داشته باشی.” و او تعیین کرد که چه سهم مهمی در روانشناسی زنان داشته است: “از بسیاری جهات اولین بود. به عنوان مثال ، مورد اول نشان داد که شما می توانید چاق باشید ، کچل شوید! ” اما امروز لولیتا فر و مجلل است و پاهایی باریک روی پاشنه های بزرگ دارد: “من همیشه باید کفش های تخت به همراه داشته باشم ، کفش های ورزشی در اتومبیل خود دارم” ، وی به خبرنگاران ادامه داد که خوشحال باشند.

اما دیانا آربنینا بلافاصله بدون پاشنه بود ، او مانند پسری به نظر می رسید که برای اولین بار در صحنه ظاهر شد و کنسرتو شماره 1 پیانو را در مینور B-flat توسط P.I. چایکوفسکی ، یعنی با کت و شلوار مشکی با پاپیون و بسیار آشفته. او “خواننده سال” شد و در مقابل همه بهانه هایی آورد که “انتظار او را نداشت”. والری لئونتیف برای بزرگداشت وی فرستاده شد ، که همانطور که زمان نشان می دهد ، کلید محبوبیت طولانی مدت است. به عنوان مثال ، در یک زمان لئونتیف جایزه “بهترین خواننده سال” را به گریگوری لپس اهدا کرد. “تو به من گل سرخ دادی!” – آربینا لئونتیف را شناسایی کرد. “گلهای رز بوی افسنطین می دادند!” – دیانا به درستی رمز عبور را پاسخ داد و آنها با خوشحالی در آغوش گرفتند. آربینا درباره درد و رنج خود به خبرنگاران گفت: او به شدت کنسرت ها را از دست می دهد.

والری لئونتیف بیشترین حسادت را نسبت به همکاران خود نداشت ، که البته وضعیت معمول وی است. اول ، او فوق العاده لاغر است و دارای چهره ای عالی است. ثانیا ، به نظر می رسد بسیار خوب است. و سوم اینکه ، این بار مخاطبان به طور سنتی شکستند ، این بار با آهنگ On Wings of Love. نیکولای باسکوف به همه گفت که “اگر نور را به درستی افشا کنید ، پس من و لئونتیف مانند یک سن به نظر می رسیم. اما در نور طبیعی ، والرا ، البته ، جوانتر به نظر می رسد … “به طور کلی ، باسکوف علاوه بر اجرای اصلی ، شوخی های زیادی انجام داد ، شوخی کرد ، آواز خواند ، رقصید ، بازی کرد و مشخص بود که لورهای ماکسیم گالکین با سرعت وحشتناکی به سمت او سرازیر می شود. از طرف دیگر ، لئونتیف مانند یک جایزه گران قیمت ، دست به دست همکاران می رفت. بنابراین ، والریا ، با دیدن والریا ، به معنای واقعی کلمه فریاد زد: “چه چیزی بدون ماسک داری؟ شما از خود مراقبت نمی کنید! ” – لئونتیف به او اعتراف كرد: “من با موفقیت واكسید كرده ام و حالا آنتی بادی را از طریق جنسی منتقل می كنم.” والریا با خوشحالی خندید و در پایان عصر آهنگ ، اتفاقاً ، او نیز بدون ماسک شروع به آلودگی کرد.

حتی رختکن این هنرمند نیز حسادت را برانگیخت. اولاً ، یک تخت ماساژور با کفگیر ماساژ گسترده وجود داشت (پس از مکالمه والریا با والری ، دلیل آن مشخص شد). ثانیا ، یک تردمیل وجود داشت. “اوه ، تو چه داری …” (سپس به نظر ناخوانا می رسید یا غیر قابل چاپ بود) ، – فیلیپ کرکوروف ، که برای دیدار از لئونتیف وارد زمین شده بود ، امکانات ورزشی را ارزیابی کرد. “من یکی ندارم!” – او شکایت کرد ، و لئونتیف بلافاصله شروع به فشار دادن مسیر به در کرد تا بتواند آن را به فیلیپ بدهد. با این حال ، باید اعتراف کرد که وی همچنین در تغییر دامنه اندازه قابل توجهی جهش کرده و وزن مناسب سال را از دست داده است. ظاهراً به این دلیل که وی دیگر تحت عنوان تورها ، فیلمبرداری و مهمانی ها موفق به شانه خالی از وظایف پدری خود نشده و علاقه ای به آنچه در مدرسه دقیقاً از پسر و دخترش خواسته شده است ، ندارد. اما مجبور شدم برنامه درسی مدرسه را با صدایی کاملاً آموزش دیده به دلیل فاصله دوره ای توضیح دهم. به یاد بیاورید که کرکوروف با مدال طلا از مدرسه فارغ التحصیل شد ، در علوم دقیق نمرات عالی داشت ، حتی می توانست مهندس شوروی شود و در دهه 90 در پایین ترین سطح باشد ، و از زندگی بیرون رانده می شود. و فقط گنسینکا او را مرد و موسیقی دان کرد.

در مورد روزنامه نگار MK ، به امید مبادله آنتی بادی با والری لئونتیف ، من نیمی از بطری شانل را روی خودم ریختم ، اما مشخص شد که لئونتیف از گوچی و به احتمال زیاد از نام شخصی خود استفاده می کند ، زیرا والری روی بطری مارک حک شده … و جالب به نظر می رسد تقریباً مثل خودش.

در بیشتر موارد ، هنرمندانی که در جلسه موسیقی آخر شرکت داشتند ، مانند نوازندگان شهر برمن به نظر می رسیدند: به ترتیب کنده ، اما شکست نخورده اند. ما از لغو و به تعویق انداختن مفاهیم غصه خوردیم ، همه گیری را سرزنش کردیم. ما همچنین در تاریخ 31 دسامبر ساعت 24.00 توافق کردیم که فوراً “جومانجی” فریاد بزنیم تا به دنیای معمول کنسرت ها ، تشویق ها ، درآمد و طرفداران برگردیم.