لورین برنده یوروویژن توسط یک خواننده اوکراینی به “دزدیدن آهنگ” متهم شد

لورین برنده یوروویژن توسط یک خواننده اوکراینی به “دزدیدن آهنگ” متهم شد

آهنگ موفق Loreen خواننده سوئدی “Tattoo” شبیه آهنگ قدیمی نیکی نیوتن در نظر گرفته شد

لورین خواننده سوئدی مراکشی الاصل شب گذشته در لیورپول دو بار برنده مسابقه آواز یوروویژن شد: او قبلاً در سال 2012 با آهنگ “Euphoria” برنده مسابقه شد و اکنون با “خالکوبی” برنده شد. با این حال، بینندگان دقیق روسی زبان متوجه شدند که آهنگ جدید شبیه آهنگی است که به ظاهر فراموش شده است.

در سال 2005 ، خواننده اوکراینی نیکا نیوتن (اوکسانا گریتسای) آهنگ “در اسارت” را منتشر کرد که حتی در سریال های تلویزیونی روسی درباره دانشجویان جوان به صدا درآمد.

و انگیزه این آهنگ قدیمی، مخصوصا گروه کر، بینندگان را بسیار به یاد گروه کر آهنگ جدید Lauryn انداخت. ستاره سوئدی هنوز پاسخی به حملات نداده و همچنان از قهرمانی در رقابت ها لذت می برد. رهبری او در طول رای گیری بلامنازع باقی ماند – این خواننده در اکثر کشورها حداکثر امتیاز را از هیئت داوران و همچنین تعداد زیادی امتیاز از بینندگان دریافت کرد.

مقام دوم توسط کیاریجا از فنلاند و سوم توسط نوح کرل از اسرائیل به دست آمد. 10 نفر برتر همچنین شامل هنرمندانی از ایتالیا، نروژ، اوکراین، بلژیک، استونی، استرالیا و جمهوری چک بودند. روسیه برای دومین سال متوالی در این رقابت ها شرکت نمی کند.

مسابقه فعلی قرار بود در اوکراین برگزار شود، زیرا سال گذشته گروه اوکراینی ارکستر Kalush برنده شد. به دلیل مسائل امنیتی، برگزارکنندگان تصمیم گرفتند این مسابقه را در لیورپول برگزار کنند.

میکا نیوتن نماینده اوکراین در یوروویژن یک سال قبل از اولین حضور لورین در آنجا، در سال 2011 بود. او مقام چهارم را به خود اختصاص داد.