لیورپول میزبان مسابقه آهنگ پاپ یوروویژن 2023 – تاجیکستان نیوز

مسابقه آواز یوروویژن 2023 از 9 تا 13 می در لیورپول برگزار می شود.

مسابقه آواز یوروویژن یکی از رنگارنگ ترین و مورد انتظارترین رویدادهای سالانه کسب و کار نمایش است. او برای بسیاری از نوازندگان محبوبیت جهانی به ارمغان آورد، از جمله درخشان ترین نمونه ها می توان به گروه ABBA و خواننده سلین دیون اشاره کرد. در سال 2023، این مسابقه برای شصت و هفتمین بار برگزار می شود.

هواداران یوروویژن در حال حاضر شروع به ورود به لیورپول کرده اند. آخرین باری که بریتانیا میزبان این رقابت ها بود دقیقا 25 سال پیش در بیرمنگام بود.

بسیاری از بریتانیایی ها تلاش می کنند فرصت حضور در رویداد امسال را از دست ندهند: درست در خیابان های لیورپول، اکنون می توانید بلیط یکی از سه روز یوروویژن را برنده شوید.

در یوروویژن امسال هنرمندانی از 37 کشور حضور خواهند داشت. 31 نفر از آنها در دو مرحله نیمه نهایی به رقابت خواهند پرداخت. در پایان هر یک، 10 فینالیست انتخاب می شوند که در فینال “پنج بزرگ” (آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، بریتانیا) و کشور برنده سال گذشته (اوکراین) به آنها خواهند پیوست.

روسیه و بلاروس امسال در این رقابت ها شرکت نخواهند کرد.

برگزیدگان این رقابت ها سوئد، فنلاند و اوکراین هستند. امسال، بینندگان تعدادی از کشورهایی که در یوروویژن 2023 شرکت نمی کنند، برای اولین بار می توانند به برندگان رای دهند.