مدیر عامل جدید در “Stasik” به گروه معرفی شد

چه بازآرایی هایی در انتظار تئاتر است

تئاتر موزیکال استانیسلاوسکی و نمیرویچ-دانچنکو مدیر کل جدیدی را منصوب کرد. این آندری بوریسوف بود که به مدت دو سال ریاست تئاتر اپرا و باله پرم را بر عهده داشت. چایکوفسکی

وضعیت تغییر قدرت در تئاتر موزیکال. استانیسلاوسکی و نمیروویچ-دانچنکو با سرعت برق توسعه یافتند. در ابتدای فصل – صلح و سکوت ، همه مطمئن هستند که قرارداد با مدیر کل آنتون گتمن تمدید شده است ، همانطور که سرویس مطبوعاتی تئاتر به MK گزارش داد. با این حال ، درگیری داخلی بین مدیر هنری اپرا الکساندر تیتل ، هنرمند اصلی ولادیمیر عارفیف و رهبر ارکستر فلیکس کوروبوف از یک سو و آنتون گتمن از طرف دیگر ، برای چندین سال کار بی ثبات در تئاتر ، در طی همه گیر شدن فروکش نکرد ، بلکه برعکس ، اوج گرفت و منجر به به یک قرار ملاقات جدید

کمتر از دو ماه از افتتاحیه فصل جدید ، شایعاتی مبنی بر اینکه هتمن به اپرای جدید منتقل می شود ، از آنجا که صندلی مدیریتی آنجا خالی بود ، منتشر شد و منصوب جدیدی به تئاتر آمد. در 5 نوامبر ، مشخص شد که بازیگری. مدیر عامل MAMT معاون اول می شود. مدیر عامل شرکت آندری چرنوموروف. در اواسط هفته گذشته ، این تئاتر از این خبر که پست مدیر کل ، بدون هیچ بازیگری ، توسط مدیر کل تئاتر اپرا و باله پرم بر عهده گرفته شد ، شوکه شد. چایکوفسکی آندری بوریسوف.







این اطلاعات توسط رسانه های پرم تکذیب شد. تئاتر گفت که چنین پیشنهادی در واقع توسط آقای بوریسف دریافت شده است ، اما پس از مشورت با دولت سرزمین پرم ، وی آن را رد کرد. با این حال ، در تاریخ 11 نوامبر ، خبر انتصاب جدید ، به عنوان مسئله ای که قبلاً حل و فصل شده بود ، دهان به دهان منتقل شد و به زودی تئاتر گواهی نامه ای را بر روی مدیرعامل جدید در وب سایت رسمی خود قرار داد. مدیر جدید توسط رئیس گروه فرهنگ پایتخت ، الكساندر كیبوفسكی به مدیریت تئاتر معرفی شد.

“من افتخار می کنم که بخشی از تئاتر با چنین تاریخ باشکوه باشم. این تئاتر که توسط دو شخصیت اصلی تاریخ صحنه روسیه تاسیس شد ، تئاتری که به حق یکی از مهمترین خانه های اپرا نه تنها در روسیه ، بلکه در جهان نیز به حساب می آید. تصادفی نیست که من اکنون در مورد سنتهای باشکوه MAMT صحبت می کنم: برای من فوق العاده مهم است که زمانی آزمایشگاه اپرای شوروی محسوب می شد ، “مدیر عامل جدید در زمان انتصاب خود گفت.

بنابراین ، با آندره الكساندروویچ بوریسف – كاندیدای علوم تاریخی ، دانشیار ، شخصیت عمومی و تئاتر آشنا شوید. در سال 1996 ، وی با افتخار از دانشکده تاریخ دانشگاه ایالتی پرم فارغ التحصیل شد و در سال 2000 – تحصیلات تکمیلی در دانشگاه با مدرک تاریخ عمومی. Times Modern »با دفاع اولیه از تز دکترای خود” محافظه کاران آمریکایی و چند فرهنگی “. وی از سال 2004 تا 2008 عضو شورای رساله دانشگاه برای اعطای درجه علمی در تخصص “موسسات سیاسی ، تعارضات قومی سیاسی ، فرایندها و فن آوری های ملی و سیاسی” بود. وی دبیر علمی شورای رساله بود.

از سال 2002 تا 2007 ، بوریسوف از سال 2008 تا 2015 یک متخصص دعوت شده در دولت فرماندار سرزمین پرم و تالار شهر پرم در زمینه روابط بین نژادی و بین فرهنگی بود – معاون رئیس کمیسیون اصلی آزمون وزارت آموزش و پرورش سرزمین پرم. در سال 2008 ، مدیر کل آینده “Stasik” به ریاست گروه علوم انسانی در دانشگاه ملی تحقیقات پرم “مدرسه عالی اقتصاد” ، رئیس سازمان دانشکده اجتماعی و بشردوستانه بود. در سال 2016 ، به ابتکار او ، یک بخش اساسی از طراحی تاریخی و مستند ، با ترکیب منابع فکری دانشگاه و م institutionsسسات بزرگ فرهنگی قلمرو پرم ، افتتاح شد. در سال 2014-2017 ، او مدیر بایگانی ایالتی سرزمین پرم بود و آن را به یک مرکز فرهنگی فعال تبدیل کرد.

در آوریل 2017 ، بوریسوف به عنوان مدیر اجرایی تئاتر اپرا و باله پرم به نام I منصوب شد. پ. و چایکوفسکی و کار تئاتر را در طول کارگردانی هنری تئودور جریانتزیس مدیریت می کرد. و پس از عزیمت Currentzis از آگوست 2019 تا نوامبر 2020 ، او قبلا تئاتر را به عنوان مدیر عامل شرکت هدایت می کرد.

از سال 2019 ، او عضو شورای فرهنگ و هنر زیر نظر رئیس جمهور فدراسیون روسیه است. در همان سال ، به خاطر ایده و اجرای پروژه “افسانه های تئاتر پرم” ، جایزه سرزمین پرم در زمینه فرهنگ و هنر را در نامزدی “حفظ و محبوبیت میراث فرهنگی” دریافت کرد. اکنون ، با ریخته گری جدید ، فقط یک سوال در مورد رهبری در تئاتر در دستور کار قرار دارد: آیا مدیر هنری گروه باله تئاتر موزیکال ، و در همان زمان استخر اپرای پاریس (در Grade-Opera ، این عنوان برای همیشه اعطا می شود) ، لوران هیلار در پست خود باقی می ماند؟ در واقع ، او در مصاحبه های خود (از جمله روزنامه ما) بارها گفت كه اگر هتمن از تئاتر برود ، او نیز تئاتر را ترك می كند. علاوه بر این ، ایلر باید این تصمیم را بگیرد ، ظاهراً به طور مستقل. کارگردان جدید به وضوح چنین دلایلی را به مدیر هنری باله نمی دهد ، زیرا پس از انتصاب وی موفق شد فعالیت های ایلر را در تئاتر م effectiveثر بنامد و به این معنا صحبت کند که قصد فسخ قرارداد با او را ندارد. ما همچنین متذکر می شویم که کمی بیشتر از یک سال به پایان قرارداد ایلر باقی مانده است و طبق اطلاعات ما ، او در میانه فصل و حتی در یک شرایط همه گیر ، گروه را ترک نخواهد کرد.