مسائل تشکیلاتی دیدار استقلال و روان در سوپرجام تاجیکستان 2023 مورد بررسی قرار گرفت – اخبار تاجیکستان

به گزارش سرویس مطبوعاتی FFT، در آستانه بازی سوپرجام 1XBet-تاجیکستان 2023، دیدار دو تیم استقلال دوشنبه و روان کولیاب در هتل رومی شهر دوشنبه برگزار شد.

در این مراسم نمایندگانی از فدراسیون فوتبال تاجیکستان، لیگ فوتبال این کشور، مسئولین – کمیسر و بازرس داوری مسابقات و همچنین نمایندگان استقلال و روان حضور داشتند.

در این جلسه مسائل تشکیلاتی جلسه آتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فرم تیم های بازی به تصویب رسید. در دیدار فردا بازیکنان استقلال با لباس قرمز و روانشان با لباس سفید به میدان خواهند رفت.

در صورتی که وقت قانونی بازی با تساوی به پایان برسد، دو نیمه ۱۵ دقیقه ای اضافی تعیین می شود. اگر قوی ترین ها را نشان ندهند، برنده با ضربات 11 متر طبق مقررات فیفا مشخص می شود.

گفتنی است، دیدار سوپرجام 2023 تاجیکستان بین تیم های استقلال پایتخت و کولیاب «روشان» روز شنبه 15 اردیبهشت ماه در ورزشگاه مرکزی شهر گیسار برگزار می شود. جلسه از ساعت 18 شروع می شود.

در پایان مسابقه قرعه کشی ورزشی انجام خواهد شد. جوایز ارزنده ای با بلیط ورودی – دو عدد آیفون 14، دو تبلت، یک تلویزیون و همچنین توپ های مولتن – بین علاقه مندان قرعه کشی می شود. قیمت بلیط برای همه غرفه ها یکسان است – 10 سامانی.