مسیر کامیلا از “صاحب خانه” تا ملکه بریتانیا – اخبار تاجیکستان

در اوایل آوریل، زمانی که دعوت نامه ها برای تاج گذاری پادشاه بریتانیا چارلز سوم ارسال شد، به یکی از رایج ترین سوالات پاسخ داده شد: پس از مراسم، همسر پادشاه کامیلا رسما “ملکه” نامیده می شود و نه “همسر ملکه”.

این انتظار می رفت، اما قرار بود «انتقال» بعدا اتفاق بیفتد. برخی از کارشناسان استدلال کرده اند که عنوان “همسر ملکه” به تمایز کامیلا از ملکه الیزابت فقید که سپتامبر گذشته درگذشت کمک می کند. این دعوت‌نامه‌ها تنها یک سال پس از اینکه الیزابت دوم گفت که کامیلا به جای «همسر پرنسس» به عنوان «همسر ملکه» نامیده می‌شود، به گمانه‌زنی‌ها پایان داد.

دعوت از مراسم تاجگذاری که در کلیسای وست مینستر لندن، همان مکانی که مراسم خاکسپاری ملکه فقید در آن برگزار می شود، مملو از تصاویری از گیاهان و جانوران است که نشان دهنده کمپین زیست محیطی پادشاه جدید است. کاخ باکینگهام مدعی است که این طرح نمادی از تولد دوباره و بهار است.

پرتره رسمی تاجگذاری رسمی این زوج نیز در ماه آوریل منتشر شد. بر روی او، هر دو لباس کارل و کامیلا رنگ آبی است که رنگ خانواده سلطنتی محسوب می شود و نشان دهنده قدرت، ثبات و اعتماد به نفس است. آبی رنگ مورد علاقه ملکه الیزابت بود.

در مراسم تاجگذاری، کامیلا تاج ملکه مری فقید را بر سر خواهد گذاشت که از نمایش در برج لندن، جایی که جواهرات خانواده سلطنتی نگهداری می شود، برداشته شد تا الماس هایی از مجموعه شخصی ملکه الیزابت در آن قرار داده شود. ظاهراً این تاج منعکس کننده “سبک شخصی” کامیل است. با این حال، باید تا 6 می صبر کنیم تا ببینیم دقیقا چگونه به نظر می رسد…

به یاد بیاورید که پادشاه چارلز قبلا با پرنسس دایانا ازدواج کرده بود که در سال 1997 در سن 36 سالگی درگذشت. به گزارش یورونیوز، رابطه او با کامیلا از همان ابتدا دشوار بود، اما این زوج امسال 18 سال ازدواج خود را جشن می گیرند.