موسیقی متن انتخابات موسیقی سنتی را سال انتخاب می کند

بازنشانی به صفر! هر آنچه که قبلاً آمده دیگر مهم نیست. بود و گذشت! زمان اسامی ، روندها ، رویدادهای جدید در موسیقی متن فرا رسیده است – یعنی. برای نتایج بعدی سال! اما در این تنظیم مجدد سالانه نیز یک سنت بزرگ وجود دارد ، از جمله رأی خواننده. درست است ، شما مجبور به رأی دادن به کنده ها نخواهید شد ، که البته از روندهای فعلی کاملاً متمایز است ، اما به روش قدیمی. اما “به سبک قدیمی” ما مدتها پیش و قابل اعتماد خود را اثبات کرده است – الگوریتم بسیار راحت تر ، قابل اعتماد و مهمتر از همه ، قابل اعتماد برای رقابت آنلاین در وب سایت MK.

“موسیقی را متوقف کنید ، من می روم” ، “زمین را متوقف کنید ، من پایین خواهم رفت” ، و غیره ، و غیره. و در مورد توقف فرضی و غیرمنتظره همه و همه ، مجریان مختلف شگفت انگیز در زمان های مختلف آواز می خوانند. تمام شده. باید سال خروجی را زمانی می نامیدند که همه چیز واقعاً متوقف می شد. و به طور غیر منتظره و بدون هشدار.

با این حال ، حتی در میان این اخم های ویروسی ، صدای موسیقی بلندتر از آنچه انتظار می رفت ، به نظر می رسید. اولین شوک ناشی از قرنطینه ها و قفل ها ، که باعث ایجاد پیشگویی ها و سردرگمی های آخرالزمانی شد ، از جمله در جامعه موسیقی ، با بسیج نیروها و منابع جایگزین شد ، زیرا موسیقی ، پارافریز کردن کلاسیک های راک و پاپ ، نه تنها ما را مقید کرد ، بلکه باید ابدی باشد.

والری ملادزه در مصاحبه اخیر خود با ZD ، وضعیت موسیقی و وضعیت همکاران خود را در کارگاه در برابر یک فاجعه پوستی ، البته مهارکننده ، اما بدون خوش بینی ارزیابی کرد: “ممکن است شخصیت ها تغییر کنند ، افرادی که علاقه مند هستند. هنرمندان پایدار وجود دارند ، ثابت هایی که بوده اند و خواهند ماند. واضح است که برخی از هنرمندان در برابر آن مقاومت نخواهند کرد ، دچار افسردگی می شوند ، توانایی های خود را از دست می دهند و شخصی قیام می کند. من می بینم که چگونه بسیاری از همکاران من در حال کار ، شخم زدن ، ادامه دادن کاری هستند. “







اولین تبریک ها و جوایز در پایان یک سال دشوار قبلاً در اوایل دسامبر پذیرفته شده بود ، و مورد تشویق نویسندگان اصلی کشور – آهنگساز سال کنستانتین ملادزه و شاعر میخائیل گوتسریف – برندگان شایسته “شخم زدن” برندگان اولین جایزه موسیقی ملی “ویکتوریا” قرار گرفت: پولینا گاگارینا ، ولادیمیر پرزنیاکوف ، کوچک بیگ ، نیکولای نوسکوف ، باستا ، ایوان دورن ، کرم سودا و نان ، لئونید آگوتین. با این حال ، بدون تردید ، نظر دانشگاهیان “گرامی روسی” برای راه اندازی و حتی شاید تنظیم اراده مردمی جالب خواهد بود.







و البته در اینجا ، ما نمی توانیم بدون جوایز ZD خود – نتایج سال ، نه فقط برای سالها ، بلکه برای قرن ها که توسط خوانندگان ZD و MK تعیین شده است ، انجام دهیم. حتی اگر آنها آکادمیسین برجسته ای با دیپلم موضوعی نباشند ، اما از طرف دیگر ، آنها شاید صادق ترین و ایثارگرترین متخصصان ، عاشقان ، علاقه مندان به موسیقی باشند ، که در واقع ، همه استعدادها و هنرمندان خود ، روح و حلق خود را به روسی و حتی کل انگلیس پرچم. برای آکادمیسین ها نیست که آنها از صبح تا عصر غوغا کنند ، واقعاً …

✭✭✭

روشهایی که هنرمندان امسال برای رسیدن به مخاطبانشان در شرایط کاملاً نوآورانه برای همه انتخاب کرده اند مسلماً تغییر کرده است ، بنابراین ، همراه با واقعیت جدید موسیقی ، برخی از نامزدهای رژه موفق نهایی ما “ZD-2020” نیز تغییر کرده اند.

همه قبلاً به این واقعیت عادت کرده اند که اکنون توضیحات واژه آشنای “کنسرت” لازم است. یک هنرمند ممکن است سعی کند در یک سالن کنسرت یا کلوپ اجرا کند ، اما در عین حال فرد باید مانند باستا اعتماد به نفس داشته باشد تا بتواند همه اتهامات احتمالی “رفتارهای غیرمسئولانه اجتماعی” ، عفونت کامل مردم را به دلیل طمع و فقدان اصول ، تحمل کند. شما می توانید در برخی از پلتفرم های دیجیتالی یک عملکرد آنلاین شگفت انگیز ترتیب دهید و اگر تمایل دارید که ارتباط مجازی اما صمیمی تری با مردم داشته باشید ، بهتر است سعی کنید مستقیماً برای مشترکان اینستاگرام خود بازی کنید. به طور کلی ، گزینه هایی وجود دارد – و ستاره ها از استفاده از آنها دریغ نمی کردند. در نتیجه ، علاوه بر برنامه های زنده سنتی ، همه فعالیت های آنلاین را به نامزدی کنسرت سال اضافه می کنیم و منتظر برداشت های شما هستیم.







در قرن جدید ، “دوئت آواز سال” بیش از حد قدیمی به نظر می رسد. به هر حال ، یک دوئت کاری جذاب است. به نظر می رسد که روح های خلاق یکدیگر را پیدا کرده و در یک انگیزه ، شاید نه تنها موسیقی ، درهم آمیخته اند. این را در دوازده ماه گذشته کجا دیده اید؟ در اینجا ما هستیم – در برخی از اندیشه و تردید. و همه به این دلیل که در حال حاضر این دو نفره بیشتر یادآور یک روند خلاقانه نیست ، بلکه یک فرایند مدیریتی است – مانند ادغام کوتاه مدت دو مارک ، انتشار یک مجموعه کوچک کپسول ، نوعی مورد عجیب و غریب با دو آرم قابل شناسایی. بنابراین ، بیایید یک کلمه را به زبان بیاوریم ، به خصوص که تغییر ماهیت قبلاً از کلمه روی حیله و تزویر “همکاری” – “Collab of Year” گواهی کلامی مناسبی دریافت کرده است. خیلی عاشقانه نیست ، اما درست است.

اگر لیستی از ناامیدی های ما برای سال خروجی تهیه کنید ، مشخصاً موسیقی در آن مقام اول را نخواهد داشت. موارد قویتر نیز وجود داشت که ما را مجبور به ناامیدی از ساختار تقریباً آشنا جهان کرد. و برای آهنگ های وحشتناک ، فلش اوباش های احمقانه ستاره ای و موقعیت هایی که افراد مشهور مانند یک غول واقعی رفتار می کنند ، یک اصطلاح کاملاً آشنا در فرهنگ لغت مدرن وجود دارد – “دوست نداشتن” ، که نامزد قبلی “ناامیدی سال” را روشن می کند و تا حدودی مدرن می کند ، که همیشه باعث طوفان احساسات می شود و احساسات بنابراین مجموعه ای از چرخه های ستاره ای خود را جمع کنید و برای سلامتی خود متنفر باشید ، و ما همه چیز را حساب خواهیم کرد.







✭✭✭

همه نامزدهای دیگر در مکان های قبلی خود باقی مانده اند و منتظر رای شما هستند. در مرحله اول ، ما از خوانندگان خود دعوت می کنیم ، بنا به صلاحدید خود ، هر سه نام یا عنوان را در هر یک از نامزدها وارد کنند – هنرمندان و نوازندگانی که به نظر شما ، شایسته ذکر شدن در رژه نهایی ضربه “ZD-2020” هستند.

طبق سنت مهربان و دیرینه در روسیه ، ما وقت چرخش نداریم ، بنابراین بلافاصله دستان خود را روی صفحه کلیدهای رایانه ها ، iPeds و تلفن های هوشمند خود بکشید. پرسشنامه رأی گیری در وب سایت MK ارسال شده است. با کلیک بر روی پرچم روشن “ZD-RESULTS 2020. رأی دادن” ، فرم را پر کنید و فراموش نکنید که بر روی دکمه “ارسال” کلیک کنید.







در هفته آینده ، بر اساس نتایج فعالیت شما ، ZD پنج مدعی عنوان برندگان مسابقه موفق ZD-2020 را تعیین خواهد کرد ، پس از آن مرحله اصلی رای گیری آغاز می شود ، نتایج آن در ابتدای سال جدید در صفحات جشن Moskovsky Komsomolets اعلام می شود “