مگافون تاجیکستان در مورد گذشته و آینده مخابرات – اوستا صحبت کرد

مگافون تاجیکستان در مورد گذشته و آینده مخابرات صحبت کرد

11 دسامبر 2020 ، ساعت 14:49

18اوستا. Tj | 11.12.2020 | به عنوان بخشی از پروژه MegaFon Live ، جلسه ای آنلاین با مدیر بخش منطقه ای این شرکت در دوشنبه و RRS ، پرویز داولیاتوف برگزار شد.

این متخصص که 17 سال از زندگی حرفه ای خود را به مگافون اختصاص داده است ، تاریخچه توسعه ارتباطات در کشور را به یاد آورد و گفت که اکنون چه نوآوری هایی به اپراتور منجر می شود.

به مدت دو دهه ، صنعت ارتباطات فراتر از شناخت تغییر کرده است. کافی است اولین تلفن های همراه بی تکلف و تلفن های هوشمند امروزی را با هم مقایسه کنید تا بفهمید که مخابرات تا کجا پیش رفته است. این پیشرفت حتی بیشتر مورد توجه متخصصان قرار می گیرد.

“هر نسل جدید ارتباطات تغییرات عمده ای در زیرساخت ها ایجاد می کند. آن ایستگاههای پایه ، خطوط ارتباطی فیبر نوری که اکنون ، ده سال پیش ، داریم ، خودمان تجهیزات فوق العاده ای به نظر می رسیدیم. اما ما تلاش می کنیم قبل از دیگران به این آینده خارق العاده برسیم. در نتیجه ، با هر دور جدید توسعه ، مشترکین ما بهترین کیفیت ارتباطات و بالاترین سرعت اینترنت را دریافت می کنند. ”می گوید پرویز داولیاتوف.

همانطور که مدیر بخش منطقه به یاد می آورد ، مگافون تاجیکستان اولین کسی بود که چندین نسل شبکه ارتباطی را از 3G به 5G در این کشور راه اندازی کرد. قابلیت های جدید فن آوری نه تنها دستگاه های مشترک ، بلکه خدمات مشتری را نیز تغییر داده است. بنابراین ، با رشد سرعت اینترنت ، سیستم های سلف سرویس بیشتر و بیشتر در حال توسعه هستند. اکنون دیگر نیازی به مراجعه به سالن اپراتور نیستید – بسیاری از مشکلات با “دو کلیک” در یک تلفن هوشمند برطرف می شوند.

“زندگی ما به طور فزاینده ای با فناوری اطلاعات در ارتباط است. یک “انقلاب دیجیتالی” در جریان است ، که پرویز داولیاتوف ، متخصص ما ، مستقیماً شرکت می کند. صنعت ارتباطات به سرعت در حال پیشرفت است و تنها متخصصان واقعی که عاشق شغل خود هستند می توانند با این تغییرات همراه شوند. من مطمئن هستم که پخش زنده ما به متخصصان جوان ، دانشجویان فعلی ، درک گسترده ای از صنعت مخابرات و چشم انداز توسعه حرفه ای و شغلی در شرکت ما را نشان می دهد. “