نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی “MILEX – 2023” در مینسک افتتاح شد – اخبار تاجیکستان

به گزارش سرویس مطبوعاتی کمیته اجرایی این سازمان، دبیر کل CSTO در افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی تسلیحات و تجهیزات نظامی “MILEX – 2023” در مینسک شرکت خواهد کرد.

دبیر کل سازمان پیمان امنیت جمعی ایمانگالی تاسماگامبتوف در مراسم افتتاحیه و کار یازدهمین نمایشگاه بین المللی تسلیحات و تجهیزات نظامی “MILEX – 2023” که در تاریخ 17 تا 20 می 2023 در شهر برگزار می شود شرکت خواهد کرد. مینسک در مجتمع فرهنگی و ورزشی چند رشته ای “مینسک آرنا”. سازمان دهندگان این رویداد کمیته نظامی-صنعتی دولتی و وزارت دفاع جمهوری بلاروس هستند، سازمان دهنده شرکت واحد جمهوری خواه “مرکز نمایشگاه ملی “BelExpo” اداره رئیس جمهور جمهوری بلاروس است.

به عنوان بخشی از برنامه تجاری نمایشگاه MILEX-2023، تعدادی رویداد در قالب CSTO برنامه ریزی شده است.

به ویژه، در 18 می، نشست مشترک خارج از سایت رهبران و اعضای بخش های ملی CSTO ICFEC و شورای تجاری در CSTO ICFEC برگزار خواهد شد.

در 19 می، نشست شورای هماهنگی نهادهای مجاز کشورهای عضو CSTO در مورد فعالیت های تبلیغاتی و نمایشگاهی برگزار می شود.

در جریان این رویدادها بحث و گفتگوی جامع در مورد موضوعات موضوعی توسعه همکاری های نظامی-اقتصادی و نظامی-فنی، تقویت روابط همکاری بین شرکت ها و سازمان های مجتمع های نظامی-صنعتی (نظامی-صنعتی) کشورهای عضو CSTO، بهبود تعاملات در این زمینه انجام شد. فعالیت های تبلیغاتی و نمایشگاهی در قالب CSTO.

نمایندگان کشورهای عضو CSTO در دهمین کنفرانس علمی بین‌المللی در خصوص مشکلات نظامی-فنی، مشکلات دفاعی و امنیتی استفاده از فناوری‌های دو منظوره (MILEX.INNOVATIONS`23) و همچنین در سایر رویدادهای این کشور شرکت خواهند کرد. برنامه تجاری نمایشگاه