هفته گذشته دومین مرحله از یکصد و سی و سومین نمایشگاه صادرات و واردات چین موسوم به نمایشگاه گوانگجو یا کانتون به پایان رسید.
خریداران از سراسر جهان در رویدادهای این نمایشگاه شرکت کردند که به طور کامل در محل برگزاری از سر گرفته شده است.
بر اساس داده ها، مرحله دوم نمایشگاه 133 کانتون به محصولات صنایع سبک از جمله مایحتاج روزانه، هدایا و اقلام تزئینی منازل اختصاص داشت و حدود 12000 غرفه دار را به خود جذب کرد.
از غرفه های نمایشگاه حدود 815 هزار نفر بازدید کردند و حجم معاملات صادراتی از مرز 4.5 میلیارد دلار گذشت.
این رویداد بسیار بزرگ است، زیرا در نمایشگاه غرفه های شرکت هایی از صنایع مختلف ارائه می شود.
چین می تواند هم محصولات ارزان و هم با کیفیت بالا ارائه دهد.
بسیاری از محصولات به نمایش درآمده در مرحله دوم نمایشگاه در رده محصولات کارگری قرار داشتند. با این حال، غرفه داران روند تبدیل و ارتقای صنایع سنتی را با ایده های نوآورانه، طراحی ساده و فناوری بهبود یافته تسریع کرده اند.