همه گیری تولید سریال های تلویزیونی را دو برابر کرده است

آنها سالانه 1 میلیارد دلار برای آنها هزینه می كنند

در حالی که برخی از موسسات فرهنگی در سراسر جهان به سختی زندگی خود را تأمین می کنند ، برخی دیگر به طور فعال در حال توسعه تجارت خود هستند. و چنین موفقیت ناگهانی با بیماری همه گیر ارتباط مستقیم دارد. برخلاف تئاترها و موزه ها ، تماشای نمایش های تلویزیونی نیازی به رعایت فاصله ، پوشیدن تجهیزات محافظ شخصی یا حتی بیرون رفتن از خانه ندارد. بنابراین ، نمایش ها و سریال های تلویزیونی تقریباً به تنها وسیله فرار در قرنطینه تبدیل شده اند و Netflix نیز به نوبه خود ، قدرتمندترین غول پخش جریانی است.

به گزارش روزنامه انگلیسی گاردین ، ​​نتفلیکس انگلیس در سال 2020 بودجه تولید خود را 50 درصد افزایش می دهد. یعنی از 500 میلیون دلار صرف فیلم ها و نمایش های تلویزیونی انگلیس در سال گذشته به 1 میلیارد دلار. نکته محبوبیت گیج کننده سریال های تلویزیونی است که هر کدام در کمترین زمان ممکن به رتبه های فضایی می رسند. با وجود این واقعیت که نتفلیکس یک شرکت آمریکایی است ، این بازار انگلیس است که به مهمترین مرکز تولید بین المللی خود تبدیل شده است. کارشناسان تخمین می زنند که نتفلیکس امسال 17 میلیارد دلار برای ایجاد و صدور مجوز برای نمایش و صدور مجوز در نمایش ها و فیلم های تلویزیونی در سراسر جهان هزینه خواهد کرد و بودجه انگلیس پس از بازار داخلی آمریکا دوم است. حدود یک سوم از کل تولید Netflix در اروپا با 200 میلیون مشترک جهانی در انگلیس تولید می شود.

برای مقایسه ، تا پایان ماه مارس ، بودجه کل محتوای سالانه بی بی سی برای تلویزیون ، رادیو و اینترنت به 2.3 میلیارد پوند در سال رسید. در همان زمان ، هزینه برای محتوای تلویزیونی 1.6 میلیارد پوند بود. ITV سالانه حدود 1.1 میلیارد پوند برای محتوا برای نمونه کارها کانال خود هزینه می کند. بودجه نتفلیکس در انگلیس با وجود توقف تولید فیلم به دلیل محدودیت های ویروس کرونا ، در ساخت بیش از 50 نمایش تلویزیونی و فیلم در سال 2020 سرمایه گذاری شده است.

سخنگوی نتفلیکس گفت: “انگلستان یک بازار فوق العاده مهم برای نتفلیکس است و ما افتخار می کنیم که سرمایه خود را در صنعت خلاق انگلستان افزایش می دهیم.” “تاج ، آموزش جنسی و ویچر برخی از نمایش هایی است که امسال در انگلستان ساخته شده و همه دنیا آنها را تماشا می کنند. این نمایش ها گواه عمق استعدادی است که در اینجا وجود دارد. “

Witcher با بازی هنری کاویل ، امسال به دلیل آزمایش مثبت ویروس کرونا ، دو بار تعطیل شده است. این مجموعه با بودجه عظیم که در استودیوی Arborfield در برکشایر فیلمبرداری شد ، یکی از اولین سریال های انگلستان بود که پس از آزمایش مثبت برای ویروس کرونا ، قطع شد. این اتفاق در ماه مارس رخ داد. و بار دوم فیلمبرداری دنباله در اوایل ماه نوامبر به همین دلیل متوقف شد.

به هر حال ، اکتبر گذشته ، نتفلیکس معامله بزرگی را برای به دست آوردن تمام استودیوهای Shepperton ، جایی که فیلم های شاخص در آن ایجاد شد ، از Alien گرفته تا Mary Poppins امضا کرد. و شرکت تابعه استودیوی Shepperton Pinewood Studios نیز قرارداد مشابهی را با دیزنی منعقد کرده است. بزرگترین شرکت سرگرمی جهان به دلیل احتمال جایگاه خود در بازار جریان با راه اندازی سرویس پخش جریانی + دیزنی ، با یک توافق بلند مدت موافقت کرده است.

برای مقایسه ، فقط دو غول سریال – “بازی تاج و تخت” و “اصول تاریک” پول مشابهی برای توسعه صنعت دریافت کرده اند. هزینه های انجام چنین نمایش هایی بین سال های 2014 تا 2019 به 3/1 میلیارد پوند افزایش یافته است. و تقریباً 80٪ از این پول از طریق شرکتهایی مانند نتفلیکس ، آمازون و دیزنی تهیه می شود که بیش از 30 میلیون مخاطب در انگلیس دارند. و در سراسر جهان – بیش از 400 میلیون.