والنتینا تالیزینا گفت که چه روثی رومی ویکیتوک باقی مانده است

این بازیگر زن اعتراف کرد: “او همه پول را برای کت خرج کرد.”

رومن ویکیتوک ، کارگردان تئاتر ، صاحب آپارتمانی در خانه ای در خیابان Tverskaya در مسکو بود که قبلاً متعلق به پسر و سپس نوه ژوزف استالین بود. این در مصاحبه با “Komsomolskaya Pravda” توسط دوست او ، هنرمند مردم RSFSR والنتینا تالیزینا اعلام شد.

همانطور که نشریه مشخص می کند ، کارگردان سالانه حدود شش میلیون روبل در تئاتر درآمد داشته است. این بازیگر با بیان اینکه چهره مشهور تئاتر هیچ کاری را به تعویق انداخت ، تصریح کرد: “او تمام پول خود را صرف کت ، او چنین اشتیاق داشت.” اشاره شده است که این کارگردان به تنهایی زندگی می کرد ، او فرزندی نداشت. به احتمال زیاد ، نخبگان املاک و مستغلات خود را به نزدیکان نزدیک از Lviv – دو خواهر و یک خواهرزاده.

ویکتوک آپارتمانی بزرگ در یک خانه نخبه با منظره کاخ کرملین و دومای دولتی در دهه 90 از یوری لوژکوف شهردار وقت مسکو دریافت کرد. اکنون هزینه آپارتمان ها 50 میلیون روبل تخمین زده شده است.

وکیل سرگئی ژورین تأکید کرد که اگر وصیت نامه تنظیم نشده باشد ، تمام دارایی ها به وراث سفارش اول می رسد: والدین ، ​​فرزندان ، شوهران یا همسران. اگر چنین خویشاوندانی وجود نداشته باشد ، وراث مرتبه دوم مسئولیت را بر عهده می گیرند: پدربزرگ ها / مادربزرگ ها ، برادران / خواهران و فرزندان آنها. به گفته این وکیل ، اموال به طور مساوی بین آنها تقسیم شده است.

به یاد بیاورید که رومی ویکیوتوک 84 ساله در 17 نوامبر بر اثر ترومبوآمبولی درگذشت. خداحافظی با این کارگردان قرار است در تاریخ 20 نوامبر در مسکو برگزار شود. بعداً باید او را در لوویو کنار پدر و مادرش به خاک سپردند. در پایان ماه اکتبر ، مدیر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بالینی شهر برادران باخروشین در مسکو بستری شد ، وی ویروس کرونا تشخیص داد.

Roman Viktyuk – هنرمند مردمی اوکراین و روسیه ، کارگردان تئاتر ، معلم ، مدیر هنری تئاتر Roman Viktyuk. وی در طول زندگی خود موفق به اجرای بیش از 250 اجرا شد.

مطالب مرتبط: “پس از مرگ رومن ویکیتوک ، سرنوشت تئاتر وی مورد تردید است.”