پرسیلد از “آزار و اذیت فضانوردان” شکایت کرد

پرسیلد از “آزار و اذیت فضانوردان” شکایت کرد

بازیگر پرسیلد از “آزار و اذیت فضانوردان” به دلیل “لقب قهرمان روسیه” شکایت کرد.

یولیا پرسیلد، بازیگر که پیش از این به همراه کلیم شیپنکو کارگردان برای فیلمبرداری این فیلم به ایستگاه فضایی بین‌المللی پرواز کرده بود، از “آزار و اذیت” شکایت کرد. به گفته وی، فضانوردان روسی به شایعاتی مبنی بر اینکه او می تواند عنوان قهرمان روسیه را برای پرواز فضایی اعطا کند بسیار شدید واکنش نشان دادند – فضانوردان حرفه ای برای سالها خدمت و کار در فضا عنوان بالایی دریافت می کنند.

همانطور که Starhit می نویسد، فضانورد فئودور یورچیخین در مورد شایعات در مورد “لقب برای بازیگر” اظهار نظر کرد. به نقل از نقل قول، فضانوردان حتی قبل از فیلمبرداری فیلم با پرزیلد در فضا، «نگرش منفی خود را نسبت به او ابراز کردند». اکنون یورچیخین متعجب است که همکاران پرواز او و به طور کلی Roscosmos در مورد این فرصت برای دادن یک عنوان افتخاری به هنرمند – که “کیهان نوردان حرفه ای مدت طولانی پس از پرواز منتظر می مانند.”

پرسیلد به انتقادات در شبکه اجتماعی پاسخ داد و از “آزار و شکنجه او” جلوگیری کرد: “برای قهرمانان روسیه خوب نیست که برای دومین سال متوالی یک زن را به طور غیرقابل قبولی به همه گناهان مرگبار متهم کنند.”

به گفته پرسیلد، او “هیچ چیزی نمی خواهد، برای هیچ عنوانی درخواست نمی کند”، اما به سادگی “خوشحال است که توانسته وظیفه خود را با عزت انجام دهد.” این بازیگر پست خود را با این اطمینان خلاصه کرد که علیرغم “چیزهای ناخوشایند بی شمار”، همچنان به فضانوردان احترام می گذارد و کارهای آنها را تحسین می کند.

بیشتر بخوانید: واکنش تند فضانوردان به اعطای احتمالی ستاره قهرمان روسیه به پرسیلد