چین خود را برای راه اندازی نسل بعدی قطار سریع السیر – اوستا آماده می کند

چین خود را برای راه اندازی قطار مگلو با سرعت پایین نسل بعدی آماده می کند

26 نوامبر 2020 ، 16:27

اوستا. Tj | 26.11.2020 | اخیراً در شانگهای ، آزمایش نسل جدید قطار تعلیق مغناطیسی با سرعت کم و متوسط ​​، که به طور مستقل توسط چین توسعه یافته بود ، قبل از تولید انبوه به پایان رسید. این بدان معناست که این مدل از تمام شرایط تولید انبوه برخوردار است ، گام بعدی کار بر روی تولید و ورود به بازار خواهد بود. توسط مردم روزانه گزارش شده است.

لازم به ذکر است که حداکثر سرعت ماشین جدید می تواند به 160 کیلومتر برسد. این مدل قادر به حرکت سریعتر است ، به راحتی می تواند بر پیچ ها و شیب ها غلبه کند. به لطف این قطار نسل جدید ، چین نه تنها قادر خواهد بود مسیرهای حمل و نقل انعطاف پذیرتری را در برنامه ریزی شهری پیاده سازی کند ، بلکه به طور قابل توجهی هزینه ها را نیز کاهش می دهد.

در ژوئن 2017 ، اولین قطار تعلیق مغناطیسی کم سرعت و متوسط ​​نسل جدید تمام آزمایشات عملیاتی خطی را به پایان رساند ، سرعت به 121 کیلومتر در ساعت رسید و رکورد جهانی سرعت قطارهای کم سرعت و متوسط ​​شکسته شد.

در نوامبر 2018 ، اولین قطار مگلو با سرعت کم و متوسط ​​از خط مونتاژ در دالیان خارج شد و قطار بصورت استاتیک تنظیم شد. در ژانویه 2019 ، قطار برای آماده سازی برای راه اندازی وارد شانگهای شد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>