کودکان و ارث در نمایش “تسویه حساب” تقسیم می شوند

وکیل ماریا اسبژنوا در کانون درگیری ها

میراثی که خویشاوندان را به دشمنانی تلخ تبدیل کرد. پولی که به بهترین دوست و بدون رسید وام داده شده است. مجرم و قربانی وی که به دنبال راه های مذاکره هستند. عمل به توافق دوستانه توسط قانون پیش بینی شده است ، اما همه تصوری از این روش حل تعارض ندارند. کانال Mir TV یک برنامه حقوقی جدید دارد که در آن وکیل ، ماریا سبژناوا به انعقاد توافق نامه های دوستانه کمک خواهد کرد.

نمایش های دادگاه از بسیاری کانال ها پخش می شود و اولین برنامه از این نوع بیش از سی سال پیش در تلویزیون محلی ظاهر شد. قالب قانونی برای چندین سال در کانال Mir TV محبوب بوده است ، اما توافق نامه دوستانه از بسیاری جهات رویکرد جدیدی به یک موضوع شناخته شده است.

قبل از دادرسی یا در هر مرحله از دادگاه ، قهرمانان برنامه برای انعقاد یک توافق نامه دوستانه به ماریا سبژناوا ، یک وکیل فعال ، یک مذاکره کننده باتجربه مراجعه می کنند. این عمل توسط قانون پیش بینی شده است ، اما افراد کمی از آن اطلاع دارند. و نویسندگان این برنامه امیدوارند که با کمک پروژه جدید ، توافق نامه های تسویه حساب خیلی بیشتر منعقد می شود.

آتش بس توسط یکی از طرفین درگیری آغاز شده است ، طرف دیگر موافقت می کند مذاکرات را انجام دهد. عقل سلیم بدون قید و شرط در این روش وجود دارد ، اگر فقط به این دلیل است که تصمیم دادگاه اغلب غیرقابل پیش بینی است و در صورت ضرر ، شما می توانید همه چیز را از دست دهید. در دفتر واسطه ، یعنی در استودیوی برنامه ، جستجوی سازش در یک میزگرد در حال انجام است. همانند دادگاه ، هر یک از طرفین درگیری با کمک اسناد و شاهدان از حقوق و مزایای خود دفاع می کنند. اما اگر در دادگاه فقط اسناد غیر قابل انکار به عنوان مدرک پذیرفته شود ، در اینجا اشک ، نذر یا توبه صادقانه مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه امتیازات متقابل ، طرفین باید به توافق نامه ای صلح آمیز برسند که قدرت تصمیم دادگاه را داشته و لازم الاجرا باشد.

اقوام ، دوستان ، عاشقان سابق قهرمان این برنامه می شوند و همه آنها سعی می کنند خود را در چارچوب کدهای خانواده و مدنی بدست آورند. “چانه زنی مناسب است” ، – تهیه کننده برنامه تیم شوتسوف مطمئن است. و شرکت کنندگان در نمایشگاه سخت در حال چانه زدن هستند. شخصی در تلاش است تا جزئیات تولد فرزندان نامشروع را حفظ کند و در ازای آن باج دادن سخاوتمندانه ارائه دهد. کسی پدر بودن فرزندان را تعیین می کند یا با مشکلات قبلاً آشنا ، اما نه کمتر حاد تقسیم ارث و فرزندان برخورد می کند. با این حال ، چنین تب و تاب دنیوی درگیری های مورد بحث به هیچ وجه بر لحن منطقی وکیل تأثیر نمی گذارد. شاید ماریا سبژناوا معنای کلمه “سازش” را بهتر از بسیاری از افراد می داند و سعی می کند آن را برای طرف های درگیر توضیح دهد.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 28418 18 نوامبر سال 2020

تیتر روزنامه:
چانه زنی مناسب است