گروه “Nogu Svelo!” چرخه آهنگ های “همه گیر” را به پایان رساند

در طول این سال وحشتناک ، Nogu Svelo! فعالیت خارق العاده ای نشان داد ، به وضوح به آنچه اتفاق می افتاد پاسخ می داد ، و با کارهای جدید از شنوندگان خود پشتیبانی می کرد. در پایان بهار ، یک آلبوم گزنده و رسا “4 مرحله قرنطینه” منتشر شد. سپس یک ویدیو برای آهنگ “نفس بکش!” بود ، که برای ایجاد آن ، نوازندگان یک فلش اوباش بزرگ را برگزار کردند – همه طرفداران می توانند در آن شرکت کنند. پس از آن ، ترکیبی متولد شد ، که نمی توانیم نام آن را در صفحات نشریه ارائه دهیم. در ملایم ترین نسخه ، به نظر می رسد “فهمیدم”. آهنگی کاملا سازش ناپذیر با پیامی کاملا مشخص و واضح. سپس کلیپ “سکوت بره ها” ظاهر شد – پاسخی به بی عدالتی در بلاروس و روسیه با تصاویر مستند در داخل. در حال حاضر ، در آستانه سال نو ، ماکس پوکروفسکی تصمیم گرفت ویدیویی دیگر – برای آهنگ جدید “وقت آن است که خداحافظی 2020” را منتشر کند. ما با هنرمند درباره این داستان صحبت کردیم.

– در آخرین فریم های ویدیو ، عکس شما در صفحه روزنامه با عنوان “بیگانگان از فضا!” در دنیای فعلی چقدر احساس بیگانگی می کردید؟

– در کل این داستان ، از همان ابتدای همه گیری ، من فقط احساس نمی کنم که یک بیگانه خاص باشد. برعکس ، احساس می کنم با مردم خودم بسیار نزدیک هستم ، احساس وحدت و خویشاوندی می کنم. و نحوه پاسخگویی مردم به ما ، واکنش آنها نسبت به کاری که اکنون در خلاقیت انجام می دهیم ، سرزنده و بسیار مثبت است – این بسیار خوشایند است. احساسی که می خواستم در این ویدئو منتقل کنم با این واقعیت مرتبط است که من همیشه ما را در نظر داشته ام – “Nogu Svelo!” – بیگانگان ، نه از این دنیا. این در شوخ طبعی ما ، رویکرد به زندگی بیان می شود. فکر دیگر این است که اکنون همه بشریت نتیجه اعمال خود را دریافت کرده اند. بشریت یک زندگی گنگ را پیش می برد. و من واقعاً می خواهم این بیگانه را احساس کنم.

– اگر در مورد این اقدامات صحبت کنیم ، آیا ممکن است حرکت را معکوس نکنیم ، حداقل این چرخ فلک غول پیکر را به حالت تعلیق درآوریم؟

– البته ، بشریت باید خود این کار را انجام دهد ، اما موفق خواهد شد یا نه ، فقط خدا می داند که پاسخ این سوال چیست. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که این اتفاق بیفتد. من به تازگی تماشای فیلم “69: حماسه دنی هرناندز” درباره خواننده رپ را با نام مستعار 69 به پایان رساندم ، که برای همه کسانی که در فرهنگ هیپ هاپ هستند شناخته شده است. او قبلاً تازه شروع به ایجاد جنون کرده بود و در درجه اول محبوبیت پیدا کرد ، زیرا او ظاهر و رفتار خود را در اینستاگرام انجام می داد. همه این برادران کینه توز دیوانه شده اند و گیج شده اند در جایی که زندگی واقعی است و کجا مجازی. همه اینها باعث می شود مادر طبیعت نسبت به شرایط واکنش نشان دهد.

– شخص چه انتخابی می تواند انجام دهد تا اگر ایجاد نکرد ، حداقل از بین نبرد؟

– همه همیشه یک انتخاب دارند. به گفته مایاکوفسکی ، ارزش دارد که “خوب و بد چیست”. به نظر من صحیح ترین مرکز تمرکز نیروها ، انرژی ، توجه می تواند خانواده باشد. حتی اگر فردی هنوز خیلی جوان باشد ، دارای خویشاوندان ، اقوام ، والدین ، ​​برادران و خواهران است. با گذشت سال ها ، شما واقعاً عاقل تر می شوید و می فهمید که هیچ چیز کاملتر و خلاقانه تری از یک خانواده وجود ندارد ، زیرا در آن عشق و علاقه ایجاد می شود ، در رابطه با آن ، فرد مثبت ترین تلاش خود را می کند.

– معمولاً ترانه ها از الهام گرفته می شوند. آیا این انگیزه برای ایجاد این چرخه کامل از ترکیبات “همه گیر” بود ، یا اینکه این نیروی دیگری است؟

– ظاهر حداقل دو نفر – “وقت خداحافظی است ، 2020” و دومی با عنوان ناپسند – من آن را با آهنگ “عاشقانه مسکو” مقایسه می کنم. اما از نظر فنی ، آنها حتی از این ماجرا پیشی گرفتند. “عاشقانه” در طی دو روز به عنوان تنظیم و متن تمام شده متولد شد. من مدت طولانی در سرم موسیقی می پوشیدم ، و سپس فقط از تیم خواستم تا سعی کند همانطور که در تمرین تمرین می کردم بازی کند و کلمات را در چند ساعت آینده نوشتم. تا آنجا که به این آهنگ های جدید مربوط می شود ، آنها در حالت ایده آل به سرعت درست از ابتدا متولد شده اند. و البته می توان آن را الهام نامید. مطمئناً او با افکار خاصی همراه بود. به عنوان مثال ، در مورد ترکیب “سکوت بره ها” صحبت کردم ، من ایده ای داشتم تا توضیح دهم که چرا همه چیز به همان شکلی اتفاق افتاده است. چون این همه سال سکوت کرده ایم. قبل از اینکه آهنگ “زمان خداحافظی ، 2020” ظاهر شود ، فکر کردم که سال نو پیش رو است ، ما باید حساب کنیم. پس از آن ، به معنای واقعی کلمه چند ساعت گذشت ، و آهنگ آماده شد.

– دنیای موسیقی در ارتباط با هر اتفاقی که افتاده چقدر تغییر کرده است؟ و نتیجه گیری اصلی که می توانید از این نتیجه بگیرید چیست؟

– اگر حتی در ابتدای همه گیری به نظر من می رسید که همه چیز به سرعت به حالت عادی برمی گردد و مردم فقط وحشت را برمی انگیزند ، اکنون می توانم بگویم که من اشتباه کردم. واقعیت واقعاً تغییر کرده است. بله ، من همیشه درباره “Noga Svelo!” تکرار می کنم که در طوفان ها احساس خوبی داریم. البته ما خسارات مالی زیادی متحمل شده ایم که حتی محاسبه آنها دشوار است. نوازنده کیبورد گروه ما را ترک کرده است (اگرچه یک پوشش نقره ای وجود دارد ، ما یک نوازنده فوق العاده جدید پیدا کرده ایم). س isال این است که آیا ما زنده خواهیم ماند یا نه. من فکر می کنم ما می توانیم به نوعی زنده بمانیم. مهمترین نتیجه گیری از همه اینها درک جدید و آگاهانه تری از این است که چه کسی برای شما عزیز است. این ، همانطور که گفتم ، خانواده و مخاطبان کاملا شگفت انگیز ما هستند. نتیجه اصلی همه گیری این نبود که یاد گرفتیم با کت و زیر شلوار به جلسات شغلی برویم ، زیرا آنها به صورت آنلاین برگزار می شوند. این دستاورد بشریت نیست. یک دستاورد فقط می تواند درک این باشد که کسانی که برای شما عزیز هستند ، ارتباطات انسانی نزدیک ، ارتباطات زنده چقدر ارزش دارند.