یوری نیکولین در آستانه صدمین سالگرد تولدش به یک خرس تبدیل شد

نیکولای خمیریکی از وسوسه در امان نماند و یک درام ورزشی دیگر را به تصویر کشید

وضعیت اپیدمیولوژیک در منطقه لنینگراد متشنج است و جشنواره فیلم پنجره به اروپا که معمولاً در ماه آگوست در ویبورگ برگزار می شود ، به دسامبر موکول شد. از یک الگوی غیر معمول پیروی می کند. در سالن نیمه خالی ، و این به اصطلاح ملایم است ، هیئت داوران ، شرکت کنندگان در مسابقه ، چندین روزنامه نگار و منتقد حضور دارند. اصلاً تماشاچی وجود ندارد. نمایش موازی در مسکو با همان حالت بسته برگزار می شود.

رئیس هیئت داوران مسابقه انیمیشن Svyatoslav Ushakov اثر جدید خود را با عنوان “خرس” ارائه داد ، جایی که یک قهرمان پا چماقی مجبور می شود به عنوان حیوان پر شده در یک رستوران در ایستگاه راه آهن کار کند. این کارتون به صدمین سالگرد یوری نیکولین اختصاص دارد که مربوط به سال 2021 است. رستوران یک رستوران است ، اما این فیلم ، به گفته کارگردان ، در مورد یک سیرک است. و نیکولین که مورد توجه نویسندگانش قرار نگرفت ، نمونه اولیه قهرمان شد. بعد از چنین کلماتی ، شما شروع به تماشای شخصیت ها می کنید و ویژگی ها و شخصیت او را در تصاویر متحرک حدس می زنید. خود یوری ولادیمیرویچ در آنجا حضور ندارد. اما در عین حال روحیه او نیز وجود دارد. سوویتاسلاو اوشاکوف صداپیشگی خودش را بر عهده داشت. وی شخصاً با نیکولین آشنا نبود ، اما در روزنامه ای درباره سیرک به عنوان کاریکاتوریست کار می کرد. یک خرس بلند در یک رستوران ، در رویای چیزی کاملا متفاوت ، به خودی خود ، بر خلاف میل مدیر ، به تصویر نیکولین تبدیل شد. او در انتهای تصویر با یک لباس اسب در اطراف عرصه می لرزد.

نیکولای Khomeriki ، که رئیس هیئت داوران مسابقه بازی است ، همچنین نقاشی جدید خود “برف سفید” را ارائه داد و تصمیم گرفت آن را به شکل ناتمام نشان دهد ، که در حال حاضر در آن وجود دارد. قهرمان فیلم النا ویالب اسکی باز برجسته بود که در مراسم اکران حضور داشت. او در سنین مختلف توسط سه بازیگر از جمله نوه کوچک این ورزشکار بازی کرد که معلوم شد بسیار با استعداد است. النا برای اولین بار در این جشنواره شرکت کرد و احساسات شدیدی را تجربه کرد. وقتی MK از او س askedال کرد که آیا خودش خودش را به رسمیت می شناسد ، او پاسخ داد که زندگی او دقیقاً به همین ترتیب است ، او همچنین بین یک ورزش بزرگ و یک کودک درگیر شده بود ، آزمایشات ، پیروزی ها و ناامیدی های زیادی را پشت سر گذاشت. فیلمنامه براساس داستان ها و خاطرات او ساخته شده است. النا بارها در صحنه فیلمبرداری حضور داشته و در انتخاب نقش ها و لوکیشن های اصلی شرکت کرده است.

در شهرهای مختلف فیلمبرداری شده است ، اما برف سفید که در سایه های مختلف بازی می کند و یادآور پتوی برفی است ، در ماگادان پیدا شد ، جایی که گروه فیلمبرداری برای دو هفته در آنجا بودند. قهرمان فیلم در آن مکان ها متولد شد. در بزرگسالی او را اولگا لرمن از تئاتر واختانگوف بازی کرد. او اغلب در فیلم ها بازی نمی کند. گفتن اینکه آینده شغلی وی چگونه رقم خواهد خورد ، دشوار است بگوید ، زیرا این بازیگر زن با یک هلندی ازدواج کرد. این او بود که با جذابیت و درام درونی خود این تصویر را ترسیم کرد.

اسکی باز النا ویالبه در اولین نمایش فیلم “برف سفید”.







ما به خاطر نقاشی های نویسنده “977” و “قصه تاریکی” که در جشنواره فیلم کن شرکت کرده بود ، عاشق نیکولای خمریکی شدیم. در سال های اخیر ، او فیلم کاملا متفاوتی را ضبط کرده است ، به پروژه های بزرگ روی آورده و اکنون درام ورزشی را در پیش گرفته است ، که به دلیل ژانرهایی که تولیدشان را روی صحنه می آورند ، خود را به عنوان ژانر به خطر انداخته است. تماشاگران آنها احساس می كنند كه دارند مسابقه می دهند. واکنش آنها با شور و اشتیاق ورزشی همراه است ، اما سینما هنوز کمی متفاوت است و منبع متفاوتی از احساسات را نشان می دهد.

پس از مسابقات جهانی اسکی در نروژ در سال 1997 ، جایی که النا ویالب موفق به کسب 5 مدال طلا شد و سرانجام تصمیم به بازنشستگی گرفت ، این قهرمان در اقامتگاه پادشاه نروژ قرار می گیرد. او به او پیشنهادی می دهد که آنها آن را رد نمی کنند. اما او او را قبول نخواهد کرد ، او یک شخصیت شوروی را نشان می دهد. نیکولای Khomeriki از وسوسه اجتناب نکرد و انتخابی را انجام داد که به نفع اصالت او نباشد.