آپکسیموا تماس گارد روسیه به تئاتر تاگانکا را به دلیل ماسک

توضیح داد

نهادهای فرهنگی در مسکو برای مقاومت در برابر موج دوم ویروس کرونا در تلاش هستند. تئاترها به انواع ضد عفونی کننده ها مجهز هستند ، ورودی برای تماشاگران بالای 65 سال بسته است ، بلیط ها پس از پر کردن پرسشنامه های الکترونیکی خریداری می شوند ، قوانین اساسی ایمنی باید در سالن رعایت شود. اما در مخاطبان مخالفانی وجود دارند. دو هفته پیش یک تماشاگر را به دلیل امتناع از ماسک زدن از Teatrium ترزا دورووا بیرون آوردند و روز چهارشنبه نیز همین اتفاق در تئاتر Taganka افتاد. فقط این بار با کمک گارد ملی.

این رسوایی قبل از شروع نمایش “سوئینی تاد ، دیوانه سلمانی خیابان ناوگان” در تئاتر Taganka مسکو رخ داد. این تماشاگر جوان از پوشیدن ماسکی که به گردن او آویزان بود ، کاملاً خودداری کرد. این دختر درخواست های حاضران ، از جمله مدیر تئاتر ایرینا آپکسیمووا را نادیده گرفت. کارکنان تئاتر مجبور شدند با افسران اجرای قانون تماس بگیرند. با این حال ، این مخاطب را به نوعی لذت برد. روزگارد با تشویق استقبال شد ، روند بازداشت فیلمبرداری شد. و خود ایرینا ویکتورونا به شوخی از وی خواسته بود هنگام انتشار هشتگ های تئاتر قرار دهد.

با این حال ، حتی ظاهر مأموران اجرای قانون نیز این دختر را قانع نکرد تا ماسک پزشکی را روی بینی خود بکشد و به هنرمندان اجازه دهد که اجرا را شروع کنند. در نتیجه ، ساعتی بعد ، مجرم را از سالن خارج کردند و گزارشی از تخلف اداری تهیه کردند.

“در این شرایط سخت و استرس زا ، مردم گاهی اوقات رفتار نامناسبی دارند. خدا را شکر ، امروز هیچ کس در تئاتر ما بیمار نشده است ، – می گوید ایرینا آپکسیمووا. – شاید این اتفاق نیز به این دلیل باشد که ما بیش از حد از همه اقدامات محافظتی استفاده می کنیم.

دیروز ، بعد از حلقه سوم ، متوجه شدیم که یک خانم بدون ماسک در سالن اجتماعات حضور دارد ، گرچه او زیر چانه آویزان است. قوانینی وجود دارد که توسط من اختراع و نوشته نشده است ، طبق آنها مخاطب باید در تمام طول اجرا از نقاب استفاده کند. هنرمندان بدون نقاب کار می کنند. و من نه حق اخلاقی و نه حق اداری دارم که بینندگان و هنرمندان را در معرض خطر بیماری قرار دهم.

ابتدا ، ما از کارگران سالن خواستیم آن را مرتب کنند. سپس مدیر به این دختر و سپس به من نزدیک شد. من به شما اطمینان می دهم ، همه با احترام از او خواستند ماسک بزند. این خانم گفت ماسک زده است. هنگامی که به او گفتند چگونه صحیح آن را بپوشد ، دختر خواستار نشان دادن حکمی درباره نحوه استفاده از ماسک شد. همانطور که می فهمید ، هیچ کس چنین حکمی را ندارد.

ما به او توضیح دادیم تا زمانی که ماسک را به درستی نگذارد ، هنرمندان نمی توانند اجرا را شروع کنند. او رد کرد. حضار به او التماس کردند: کسی شوخی می کرد ، کسی تهدید می کرد. بعد از 45 دقیقه مجبور شدیم با پلیس تماس بگیریم. چون خودش گفت فقط می رود. در واقع وی همچنین با پلیس تماس گرفت که سرانجام وی را از سالن خارج کرد. و در همان ابتدای کار ، من پیشنهاد دادم که پول بلیط او را پس بدهم تا او تئاتر را ترک کند. “

داستان مشابهی در ابتدای ماه اکتبر در تئاتر ترزا دورووا اتفاق افتاد. سپس تماشاگر با دو فرزند به اجرا آمد ، اما حاضر به پوشیدن نقابی که با خود داشت نبود. در همین راستا ، کارکنان تئاتر زن را از سالن بیرون آورده و پول بلیط را پس دادند. کودکان این اجرا را تماشا کردند ، زیرا قوانین Rospotrebnadzor آنها را ملزم به استفاده از ماسک های پزشکی نمی کند.

اما به همین جا ختم نشد. یک روز بعد ، یک جنجال عصبانی در حساب رسمی Teatrium شروع شد. در میان هزاران اظهار نظر ، هم طرفداران اقدامات امنیتی ابتدایی (اکثریت قریب به اتفاق آنها) وجود داشت ، و هم کسانی که داوطلبانه خود را مخالفان پوستی می نامند و فعالانه خواستار مقاومت در برابر “خودسری و قانون گریزی” می شوند.

در این بین ، تقریباً هر هفته تئاترهای بیشتری گزارش به تعویق افتادن اجراها به دلیل بیماری هنرمندان می دهند. به عنوان مثال ، نمایش پر شور نمایش “گورباچف” در تئاتر ملل “به دلیل بیماری بازیگر زن” و تئاتر به تعویق افتاد. Ermolova و به دلیل تشخیص قطعی چندین عضو گروه بطور همزمان برای مدت نامعلومی کاملاً بسته شد.

یک حریف نقاب عملکرد را در مسکو مختل کرد: من مجبور شدم با پلیس تماس بگیرم

تماشای ویدیوی مرتبط