تغییرات بزرگ پرسنلی در سینماهای مسکو در حال آمدن است

به عبارت دقیق تر ، جایگاه وی در حال حاضر مانند” مدیر عامل “به نظر می رسد. و اگرچه آنتون گتمن هنوز در وب سایت MAMTA به عنوان Gendir ذکر شده است ، با این وجود ، همه در تئاتر می دانند که چرنوموروف ، معاون اول او خواهد بود که جایگزین وی خواهد شد. ما از تئاتر اطمینان داریم که چنین قلعه ای سرانجام درگیری داخلی بین مدیر هنری اپرا الکساندر تیتل ، هنرمند اصلی ولادیمیر عارفیف و رهبر ارکستر فلیکس کوروبوف از یک سو و آنتون هتمن را از سوی دیگر خاموش خواهد کرد. این درگیری بین خالقین و رهبر اداری چندین سال است که مسکو را منفجر می کند ، سپس آرام می شود ، سپس با قدرت دوباره شعله ور می شود و کاملا بن بست به نظر می رسد. و اکنون ، به نظر می رسد ، راهی برای یافتن راه حل پیدا شده است – هتمن از استاسیک برکنار می شود و یک شخص منصوب به جای او معرفی می شود ، که مهم است ، نه از خارج ، بلکه شخص خودش ، شناخته شده و اثبات شده برای تیم است. سازش یا راه حل سلیمان – زمان مشخص خواهد شد.

چه چیزی در مورد آندری چرنوموروف شناخته شده است؟ از خانواده ای تئاتر – وی توسط ولادیمیر اورین ، مدیر کل تئاتر بولشوی ، مادرش بزرگ شد – ایرینا چرنوموروا از سالهای من در “Stasik” کار می کرد ، اکنون او در بولشوی کار می کند. آندری خودش به تئاتر استانیسلاوسکی و نمیروویچ-دانچنکو به “دانشگاهها” رفت: او صحنه ، مشکلات تئاتر را می شناسد ، در تیم اقتدار دارد ، هنرمندان با او خوب رفتار می کنند. وی به فعالیت تحریریه مشغول بود (مجله “صحنه” که در تئاتر منتشر می شد ، اکنون این مجله در STD منتشر می شود). رویدادهای ویژه ای ترتیب داد ، به پست رسید اما در رابطه با منصوب جدید ، چندین سوال مطرح می شود. اول ، چرا چرنوموروف فقط بازیگری می کند؟ بنابراین یا اداره فرهنگ ، با یادآوری درگیری با مدیر عامل سابق ، می خواهد ببیند که مدیر جدید با سازندگان چگونه کار خواهد کرد. و س secondال دوم – در رابطه با عزیمت هتمن ، آیا مدیر هنری گروه باله ، لورن ایلر ، که هتمن به تئاتر آورد ، در تئاتر باقی خواهد ماند؟ با توجه به اینكه قرارداد با خود هتمن در ماه سپتامبر تمدید شد (هر چند برای مدت زمانی كه تبلیغ نشده بود) – تعداد س questionsالات افزایش می یابد – این قرارداد لغو شد و تا چه تاریخی؟

مطمئناً ، هتمن ، به عنوان یک مدیر باتجربه ، بدون سمت باقی نخواهد ماند – او ، همانطور که می گویند ، به “اپرای جدید” می رود ، جایی که قبلا “پاکسازی” برای او پاک شده است. یعنی ، مدیر سابق ، دیمیتری سیبیرتسف ، اکنون به دلایلی کاخ فرهنگ ، یعنی مرکز فرهنگی مریدین را اداره می کند و در وب سایت رسمی اپرای نوایا ، فقط سه معاون در میان مدیریت اداری وجود دارد ، اما بدون مدیر. هیچ چیز ، مکان در انتظار آنتون گتمن است.

اما تغییر کارمندان – 2020 در پایتخت به همین جا ختم نمی شود. همانطور که برای “MK” شناخته شد ، اصلاحگر جدید “Sovremennik” ویکتور ریژاکوف قصد دارد با باتجربه ترین کارگردان (تنها کارگردانی که موفق به بازسازی تئاتر شد ، با موفقیت درگیر فعالیت های تور و غیره) بود ، ایگور پوپوف. پیش از این به وی مکانی در آکادمی فیلم نیکیتا میخالکوف در پووارسکایا پیشنهاد شده بود ، جایی که ساختمان سابق تئاتر سابق بازیگر فیلم مدتها در انتظار بازسازی بود. اینجاست که تجربه مدیر ساخت به کار شما می آید. طبق اطلاعات ما ، ایگور پاولوویچ استراحت کرد. جالب است که ولادیمیر ژوکوف میخالکوف را ترک کرد ، که خودش به دعوت اولگ تاباکوف از ساراتوف به مسکو رفت تا در تئاتر هنری مسکو کار کند ، و سپس با میخالکوف و تئاتر پوشکین همکاری کرد. اکنون ژوکوف سرانجام به عنوان کارگردان در پوشکین مستقر شد که مدتها در صف بازسازی بود.

و چه کسی می تواند جایگزین ایگور پوپوف در Sovremennik کاملاً جدید ساخته شده با سوزن دو سال پیش شود؟ در میان نامزدها ، از آرتیم مازور مشخصی نام برده می شود ، که فقط شناخته شده است که او سابقه خوبی دارد – او همه جا معاون بود: در تئاتر مایاکوفسکی ، در پوشکینسکی ، اما به دلایلی آنها از ویژگی های تجاری او بسیار گریز آور صحبت می کنند. و در حال حاضر مازور دوباره به عنوان معاون تئاتر دانشجویی کوچک “MOST” دوباره کار می کند. اما تئاتر ، مانند شرق ، مسئله ای ظریف است. من استثنا نمی کنم که چنین شخصیتی از مدیر ، از نظر وزن و اقتدار نامشخص ، فقط یک حرکت تاکتیکی باشد که مدیر هنری Sovremennik را با یک فرماندهی یک نفر فراهم کند.