در تاجیکستان ، رویدادهای گسترده به احترام روز استقلال

مراسم بزرگداشت روز استقلال در تاجیکستان ممنوع شد 2 سپتامبر 2020 15:29

Avesta.Tj | 02.09.2020 | در تاجیکستان ، در ارتباط با جلوگیری از گسترش موج دوم ویروس کرونا ، COVID-19 ، مراسم بزرگداشت بزرگداشت روز استقلال دولتی این کشور ممنوع شد.

امروز ، 2 سپتامبر ، نخست وزیر کشور ، رئیس ستاد جمهوریخواه برای تقویت اقدامات ضد اپیدمی برای جلوگیری از شیوع عفونت جدید COVID-19 در جمهوری تاجیکستان ، کوخیرا رسولزودا جلسه عادی این ستاد را برگزار کرد.

در این جلسه ستاد جمهوری خواه تصمیمی اتخاذ کرد که بر اساس آن در کشور در رابطه با پیشگیری از موج دوم ویروس کرونا ، برگزاری هرگونه مراسم تشریفاتی ، فرهنگی ، کنفرانس ، شبهای سالگرد و سایر برنامه های جمعی به مناسبت جشن استقلال ایالت جمهوری تاجیکستان ممنوع است.

جشن های جشن مردم در پارک های فرهنگی و تفریحی ، در کوچه ها و میادین فقط با رعایت قوانین بهداشت شخصی ، استفاده اجباری از ماسک های پزشکی و رعایت دقیق الزامات فاصله اجتماعی از 1.5 تا 2 متر مجاز است.

با توجه به شیوع سریع موج دوم عفونت ویروس کرونا در چندین کشور منطقه و جهان ، ستاد جمهوری خواهان از همه ساکنان کشور می خواهد که قوانین بهداشت شخصی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند ، حتما از ماسک های پزشکی استفاده کنید.

به یاد بیاورید که روز استقلال دولتی تاجیکستان سالانه در تاریخ 9 جشن گرفته می شود